Droog zou idd prettig zijn. Tegen regen kleden in een pretpark is geen pretje We hebben vast mazzel, maar ik hoop toch op warm en beetje zonnig, dan ziet het er zo gezellig uit. Neemt iemand nog een fototoestel mee?
Vrijdag wordt het 20 graden, hopen dat het zaterdag ook mooi blijft! Oh en Wien, carpoolen gaat lastig worden (de terugreis dan ). Heen is geen probleem, maar ik blijf die avond bij mijn familie in Tilburg slapen, vandaar .
Volgens mij heeft Anouk wel navigatie, ik ben de enige die het op vaginatie doet en heb er gelukkig 3 in de auto, dus ga ik de (b)efteling zeker vinden. Of we 10 uur redden is de vraag uiteraard
Wie gaan er mee, jeetje dat is best moeilijk, zie nu al 22 aanmeldingen staan, maar volgens mij zijn er een aantal afgehaakt. Meyke Eef Rijkie Jacqueline Floor Anoukie Levy Samsam (met kids?) Wienna Whoopy Klien Marliesje Marsha Arianne (als ze nog puf heeft na de reis uit Cuba)
Zeker niet: Besita Petraaken Elke (?) Skipper (moest zusje helpen met wedstrijd) Kel (ging voor haar ogen) Tam (moet werken) Nathalie Miss-J Sakkia Miss_P Apple Pipo Solide (komt terug uit Chicago) Sall (weet het niet eens denk ik) Sjuim (?) heb ik ook niet hierover gehoord Amanda (had iets met tinkers) Flower (is naar het Archeon) Blackje (is in zeeland) Ilske (doet ff zuinig aan)
Mark kan mij namelijk wel komen halen in de Befteling
Heb je navigatie, of zal ik het eens gaan uitleggen???
Ik heb navigatie, maar moet dan wel even je adres hebben. En ik kan je ook thuis brengen, plannen zijn gewijzigd mbt de avond/nacht (ik blijf toch lekker thuis slapen ).