Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
). Kunnen jullie mij nog ergens voor inzetten, denk je?
Ezumii schreef:Okee, nu we een terrein hebben, hebben we natuurlijk zekerheid dat het door kan gaan. En mogen jullie geld overmaken (agz veel mensen daar al naar vroegen).
Mijn rekeningnummer is 8578294, tnv Esmee Blom, Deventer
Graag je voor en achternaam vermelden. En heb je je achternaam niet vermeld bij het inschrijven doe dat dan alsnog eventjes want we hebben hem nog niet van iedereen.
Sluitingsdatum is 20 augustus, 20 augustus moet al het geld binnen zijn, zo niet kun je niet starten.
Maak je nu geld over en meld je af voor 20 augustus krijg je de helft terug, na 20 augustus niet meer.
Prijzen zijn:
€2.50 spelletjesdag
€1.50 pas-de-deux
€7.50 BBQ
Ouders kunnen natuurlijk meebbqen als ze dat willen, vermeld dat ook eventjes erbij.
Ik hoop dat dat genoeg info is.
haha maarja
ik ga zo snel mogelijk geld overmaken
maar ik dacht zelf dat ik had zien staan dta het duurder was
maar ik kom gewoon hoor!! ik heb er vreselijk zin in
miscien wil mijn zusje ook wel vrijwilliger zijn? maar ze is wel 11 dus als dat erg is? 
? Als ze dat wil heel graag
, dan rooster ik jullie vroeg in voor de pas de deux.
. Met wie reed je ook alweer de pas de deux, en ik heb van jou nog geen achternaam.. 
maare het pompje is weg en opblazen lukt we maar dan is hij niet echt hard, is dat erg?
dan hoor je het wel
en ik doe met daphne dus samen
even onthouden.
mijn paard gaat het dus niet doen
en ik kan niet oefenen haha maar dat word nog wel melig
alle witte paarden moeten maken dat ze weg komen want die gaat ze dus proberen te trappen en die bal gaat ze hem voor schijten

gelukkig maar
moet het perse?? want bijvoorbeeld een piraat met cap staat nooit zo mooi 
.
jammer.. haha maarja dan ga ik maar hard opzoek naar iets dat over de cap heen kan