Eef, je mag mee hoor 
Devi schreef:Ha, ha, wel de foto's dan hier neerzetten he. Maar zo te horen ligt Kate in katzwijm als ze hem ziet, krijg je alleen maar foto's van de straat of van de lucht. Gaan jullie zeker ook z'n huis opzoeken en foto's maken(wel in piratenoutfit he)
Hey, da's nie waar
! Op de premiere van AWE lag ik ook niet op de grond te dwijlen, toen kon ik nadat Jesse me uit mijn trans had geslagen prima functioneren 
Shanna16 schreef:Kate d'r traktatie om mij mee te krijgen

Anders had ik het qua geld ook nooit gered

Ga ook al naar Denemarken he!
Het ging zo:
*Kate belt vanuit de US, net na de premiere*: SHANNA!! I DON'T CARE HOW YOU DO IT, MAAR IK GA NAAR LONDEN EN JIJ GAAT MEE!!!! 
Vesper schreef:Oh datis lief van Kate

Ik ben ook heel lief
als ik slaap
Maar even voor de duidelijkheid meiden, wie komt er op welke dagen, dat moet ik nu echt even weten
ivm de uitnodigingen etc. Btw: Deze Orlando Pirate theme meeting word groots, hou er rekening mee 
Dus graag in mijn pb box het volgende (ik heb t ingevuld als voorbeeld):
Citaat:
Datums:
11 - 12 - 13 juliOvernachten:
ja/neeTime of arrival:
woensdag 11 juli 13:00Time of departure:
vrijdag 13 juli 16:00Manier van reizen:
OV/personenauto (en niet lollig per schip invullen
)Adres:
Kathleen van Winden, Scheepswerf 36, 1234 XX SpikecityTelefoonnummer:
06-12345678Neemt mee:
bijvoorbeeld DVD's
Mensen die DVD's van onze lieve Brit hebben, neem ze mee. Ik heb er namelijk een zwik in de US gekocht, maar die doen het niet
. DVD's die ik niet in huis heb: LotR: Return of the King, Black Hawk Down, Calcium Kid (neem ik vanavond op als het goed is), Haven, Kingdom of Heaven, Wilde, Ned Kelly, Midsomer Murders, Extras, Troy, Love and Other Disasters (weet nog geen eens offie uit is maar oke) PotC: At World's End. Nu heb ik ze allemaal gehad toch?
Maar veel belangrijker: IEDEREEN MOET EEN KUSSEN, SLAAPZAK/DEKBED EN ALS HET KAN EEN ROLMAT OF MATRAS MEENEMEN!!! Ik heb namelijk 3 banken en 2 matrassen, maar dan is het op
.
Jullie zijn welkom op woensdag vanaf 13:00 welkom (ik moet 's ochtends nog ff 2 beesten doen), maar als het echt niet anders kan, kan er ook eerder gekomen worden, pa en ma zijn thuis. Ik wil jullie trouwens out of the house voor vrijdag 4 uur
Laatst bijgewerkt door Kathleen_vW op 22-06-07 12:19, in het totaal 3 keer bewerkt