MAAAR HET MAG! Moet zo even aan mn moeder het adres van Maartje geven en ze wil een foto zien.
Maar ik moet nu tennissen & daarna meteen oppassen, weet niet of ik daar op de pc kan.. Kom zowieso vanavond laat nog wel op msn, dan moet ik daarna dus mn tas pakken met logeerspullen en ik heb nog geen eten. Koop ik allemaal wel bij de AH dan. Want moet morgenochtend naar school en als ik thuiskom volgens mij meteen met de trein of niet?
Ik zie jullie dus allemaal kwart voor 3 station Haren.
Dan naar de AH, dan naar Roos en dan BBQen? Zit nu de BBQ van mijn broertje voor te bereiden, super veel lekkere dingen (hebben allemaal schalen van de slager! )
Ik heb even zitten denken maar 11:37 red ik echt niet, wordt die van 12.07 als ik me heel erg haast en anders die van 12.37, eerder word echt moeilijk.. Fiets rond kwart over 11-half 12 pas van school weg, kwartvoor 12 thuis, tas enzo pakken en naar station..
Als je die van 12.07 kunt halen zou dat wel super zijn, die komt namelijk ook nog eerder aan dan die van 11.37! En anders wordt het dus kwart voor 4 pas.
Sorry sorry sorry! Pc stond een wachtwoord op daar dus kon ik niet op. Moeder heb ik gebeld (vlak voor ik moest oppassen zei ze; het is gewoon niet handig als je gaat en ik ken dat hele meisje niet en weet niet waar ze woont enz.. ga maar gewoon een andere keer) dus toen ben ik boos weggelopen naar oppasadres en toen ging ik haar dus bellen maar nam ze niet op.
En ben dus net pas 5 min thuis van oppassen, ze zouden half 11 thuiskomen maar niet dus. En mn moeder is nog niet thuis en ik heb nog geen tas gepakt of spullen gekocht en niks. Dus ik kan morgenochtend pas aan mijn moeder vragen of ik toch nog mag.. ik bel/sms Maartje dan wel morgneochtend want Pris haar nummer heb ik niet.. duimen jullie voor me?
Toen ik op school was, belde mn broer me. Hij vroeg; ga je nog naar Groningen? Ik; nee mag niet he.. Zegt ie; pak dan gewoon de trein en kom morgen weer terug.