Ja oke heenreis even kijken.. maar ik moet wel met iemand mee kunnen rijden of met de trein mee op de heen reis (met nog iemand ) anders mag ik dus ook gewoon niet heen he .. want ze gaan me niet brengen want me ouders moeten ook gewoon werken.
en en ik kan 4 mensen met korting meenemen met de trein
me moeder wil weten welk station we dan instappen/uitstappen als we daar heen gaan. want ze zit de hele tijd te zeiken dat er geen station in de buurt is (ik ging net bijna over me nek ze had een dropje in haar mond en ze was zo ranzig aan het smakken )
Oke als ik mee kan rijden heeeeeeeel graag anders kan ik namelijk niet heen en en en waaar kunnen jullie me ophalen en hoe laat? (ik wil ook wel naar jullie toe ofzo hoor ) maar ik wil ook wel even met de trein naar alkmaar oid.
maaaar dan mag ik wel mee (me moeder zei net al welke tas wil je mee? ) dus ze laat me wel gaan (ook onzin als ze me nu ineens niet had laten gaan terwijl ze al vet lang geleden had gezegd dat het goed was
oke.. maar heen vervoer met trein kan op zich wel en dan kunnen jullie met korting mee (scheelt enorm vooral zown afstand) alleen die bus rijd maar om het uur.. en volgens mij moet je die eerst nog eens bellen bij meer dan 3 personen ?? (stond op de 9292 ov site dacht ik )