Och, als de oordopjes niet werken zwam ik er ook nog heel hard doorheen, zó veel zul je er niet letterlijk van meekrijgen En verder wil ik het eigenlijk ook niet weten, iets te veel details hier
Je was aan het proberen de dienst te ruilen toch Ief? Of is dat niet gelukt? Zou wel heel erg leuk zijn als je er ook bij was!
Ik in elk geval wel Als Vien even wilt checken of d'r paps een Makropas heeft? Er mogen er nl maar 2 op een pas naar binnen. Makro is in elk geval tot 10 uur open, dus dat is ideaal!
Luchtbed(den) zijn ingepakt en meegenomen, dito voor pomp. Syl, ik ben alleen een hoes vergeten, mag ik er een van jou lenen? Of hebben jullie geen 1-persoons-hoezen meer? Want dan moet ik er een van m'n bed hier afhalen.
Auto is geregeld 12:30 is geen probleem, brunch is op zich wel leuk maar ik kan er niet veel eerder dan kwart voor 12 zijn vrees ik, dus ik weet niet of dat genoeg tijd is.
(En ik blijf inderdaad niet slapen maar ga aan het eind lekker naar huis.)
Brunch gaat wat mij betreft door, volgens mij moeten Maya en ik sowieso samen eten dus het begin is er al Vind picknicken geweldig Hoeft ook niet lang of veel, berg bolletjes en wat te drinken en een plaid lijkt me genoeg