Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tomaatje schreef:Ik kan misschien wel mee. Weet alleen niet of ik dan niet helemaal dood ben... Moet ff thuis overleggen. Hoe lang gaan jullie trouwens rijden? Mijn paard is namelijk herstellende van 2 blessures. Dus langer dan 2 uur houdt ze echt nog niet vol...
Diana_14 schreef:Vreemd dat alle paarden ineens kreupel zijn..
Heb inderdaad wedstrijd bij docw, ik zit ook midden in mijn examens, maar doe wel mee met de wedstrijd, beetje ontspanning is ook okee..
Diana_14 schreef:Ik zit niet op het WP, anders had ik graag mee gedaan..
Diana_14 schreef:@ Tomaatje: Weet alleen niet of ik dan niet helemaal dood ben... ??? Wat bedoel je daar mee dan?
Diana_14 schreef:Okee, dan wil ik ook wel mee doenIk zal even kijken
Start jij B paarden?
Tomaatje schreef:Diana_14 schreef:@ Tomaatje: Weet alleen niet of ik dan niet helemaal dood ben... ??? Wat bedoel je daar mee dan?
Letterlijk en figuurlijk...
Letterlijk: Ik heb elke dag 2 uur cross les... En met 300 hindernissen op het terrein daar. Wrong place, wrong time en![]()
Figuurlijk: Daarbij heb ik elke dag ook nog 2 uur dressuurles. Dus elke dag 4 uur intensief les... En bovendien de spanning van de examenuitslag er ook nog bij![]()
Maar ik overleg nog wel ff met het thuisfront, vervoer zou namelijk ook wel handig zijn
Diana_14 schreef:Met mij is alles goed en met mijn paard ook, zondag weer wedstrijd
sara0 schreef:Met meerdere paarden? (je paard was toch herstellende van een blessuren?)
het is wel gezellig als je mee kon..