Dat is wel een goede vraag Als we voor de meeting blijven slapen wil ik wel woensdag voor 6 uur de trein naar Utrecht hebben, dan kan ik 's avonds nog naar stal..
Zat ik me laatst ook af te vragen. Maar er is maar 1 manier om daar een antwoord op te krijgenJET!!!!!!!! WAAR BEN JE? POELE POELE POELE POELE
Wie komen er nou allemaal naar de meeting eigenlijk? Vrij weinig geloof ik - Inge- Maartje- Nada- Eline En dat was het toch?
Maar we gaan de meeting niet uitstellen, hij gaat gewoon door Kan Eline dan eigenlijk ook niet blijven slapen? Is misschien wel leuk dan!
REAGEERT Het maakt mij niets uit, voor of na.Alleen vraag ik me sterk af hoe ik jullie vanaf zandvoort mee naar huis gesleept krijg .Dus als het zeker is wie er wel en niet willen/mogen.Moet er even met mijn ouders gebeld worden enz
Joh, past best. Gewoon proppen Ik wil ook komen! Ben benieuwd of ik het vol ga houden Dinsdag kan ik niet, dan ga ik naar Angela. Erna dan dus. Komt Jet niet?
Jet moet leren voor haar examens zei ze tegen mij, dus die komt idd niet. Na de meeting blijven slapen dus? Fine by me
LALAA kep d'r zin in jongens Haha alleen ehm, Nada weet dus niet hoe ze ons van Zandvoort naar Haarlem moet krijgen