AtSeven schreef:Hoi, Ik wil wel foto's plaatsen maar ik heb eigenlijk geen idee hoe dat moet, wil iemand mij dat uitleggen?
Thanks!
Foto's voor het boekje kun je doormailen.
Het originele bestand naar urielle_bokt@hotmail.com
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
AtSeven schreef:Hoi, Ik wil wel foto's plaatsen maar ik heb eigenlijk geen idee hoe dat moet, wil iemand mij dat uitleggen?
Thanks!
bambi schreef:Het paard wat ik rijd is wel heel klein gebleven en bij 00 seven komt dit vaker voor. Helaas is vandaag besloten dat ze verkocht gaat worden.
AtSeven schreef:In april wordt hij 2 jaar, medio oktober gaan we hem ophalen bij het opfokbedrijf. Gelukkig is deze dichtbij dus ieder weekend ga ik even kijken. Wat wel opvallend is, zijn zijn lange benen.
Helaas krijg ik het niet voor elkaar om een foto te plaatsen, ook niet bij mijn profiel, echt dom.
Quir schreef:Ohh das wel jammer!
Verle is ook wel onberekenbaar, maar echt niet gevaarlijk (niet meer).
Ze is alleen ook wel erg moeilijk... Maar het dier loopt super en doet altijd erg haar best.
Urielle schreef:Niet als die naast U2 staat hoor.Maar die van jou toont wel wat groter Javayo
lenet1963 schreef:Urielle schreef:Niet als die naast U2 staat hoor.Maar die van jou toont wel wat groter Javayo![]()
![]()
![]()
![]()
Javayo schreef:ik wil de pret niet drukken qua hoogte van de oosevens, maar mijn ooseven was op z'n 3e 1,57, en meette afgelopen december dus met 4,5 1,61... ik hoop dat hij nu nog doorgroeid tot 1,65, maar dat is dus afwachten, hij is 5 dus hij kan nog 2 jaartjes groeien. Maar zijn moeder is 1,68. Nu weet ik dat veel van haar nakomelingen aan de kleine kant blijven, dus in dit geval komt het klein fokken van moederskant.
aan de andere kant, als volumia op z'n 3e al groter was geweest had ik hem nooit voor die prijs kunnen kopen
Javayo schreef:ik moet hem ook weer opmeten... zal nu wel 1,62 meten... hij groeide tot nu toe toch langzaam aan wel wat bij... maar hij is ook vooral lekker breed dus als ik erop zit, toont hij inderdaad een stuk groter.
ben benieuwd hoe hij naast Wrangler toont!!!
lenet1963 schreef:Urielle schreef:Niet als die naast U2 staat hoor.Maar die van jou toont wel wat groter Javayo![]()
![]()
![]()
![]()
christel1976 schreef:
(is het gelukt???)
eindelijk lukt het me om een foto te plaatsen van mijn paardje, hij was hier lekker aan het spelen (zijn favoriete pose)
HELP waarom lukt het me steeds niet??
christel1976 schreef:ja bedankt, kreeg het door![]()
binnenkort worden er nog rij foto's gemaakt
AtSeven schreef:Quir schreef:Ohh das wel jammer!
Verle is ook wel onberekenbaar, maar echt niet gevaarlijk (niet meer).
Ze is alleen ook wel erg moeilijk... Maar het dier loopt super en doet altijd erg haar best.
Ik heb net even op de site gekeken, mooi paard zeg!
Gr. Claudia