geldersche bokkers @ de veluwe???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Picassox

Re: geldersche bokkers @ de veluwe???

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 21:11

Ja, van het voorjaar misschien wel weer Marjolein, maar dat wist je wel. Knipoog

LadyF, weet je nog de vorige boktmeeting met galopperen, dat Borrie01 voor mij wegschoot, en mijne zijwaarts om hoog kwam, en wij toen met een noodrem [aan het bitten rukken], net achter de groep tot stilstand kwamen?
Dat was ook niet erg verstandig, omdat de paarden zich opgesplitst hadden, wouden ze naar elkaar toe..
Zo zie je maar weer. Knipoog

Wel galopperen?
Misschien kunnen we het beter ter plekke overleggen. Als de meeste paarden drammerig zijn, doen we het niet, als de meeste wel het aandurven, gaan we gewoon.
Dan gaan we over het zand. Lekker alle ruimte, iets zwaarder, maar de paarden zijn makkelijker terug te krijgen. Maar dan moeten we wel goed afspreken, waar we stoppen, en een stopteken voor als er iets mis gaat afspreken, iedereen mee eens? Lachen
Dan is het voor iedereen leuk. Lachen
Laatst bijgewerkt door Picassox op 13-01-07 21:13, in het totaal 1 keer bewerkt

LadyF

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 21:13

Picassox schreef:
Ja, van het voorjaar misschien wel weer Marjolein, maar dat wist je wel. Knipoog

LadyF, weet je nog de vorige boktmeeting met galopperen, dat Borrie01 voor mij wegschoot, en mijne zijwaarts om hoog kwam, en wij toen met een noodrem [aan het bitten rukken], net achter de groep tot stilstand kwamen?
Dat was ook niet erg verstandig, omdat de paarden zich opgesplitst hadden, wouden ze naar elkaar toe..
Zo zie je maar weer. Knipoog

Klopt dat was echt geen succes! Wil ik niet weer! Vind het ook prima dat er niet gegaloppeerd word!

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 21:15

Marjolein, de vorige keer ging ook een deel galopperen, en de andere deel hield de paarden in. Mocht iedereen het aandurven; is het voor iedereen leuk. We kunnen het altijd proberen ter plekke, gewoon hoe iedereen's gevoel erbij is. Lachen

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 21:15

Jij vind het altijd flauw als ik niet meer meewil Clown.
Nee maar, mijn vader rijd niet graag met de trailer, áls ik die al aan het rijden wil krijgen moet ik daar weer maanden ruzie voor over hebben. Mocht hij niet willen, moet ik de boer vragen, die vraag ik niet graag om naar Kootwijk te rijden, dus dan moet ik ook wel écht voor iets leuks gaan.
En als ik aankom met we gaan stappen in Kootwijk bedenkt hij zich ook wel 3 keer.
En je gaat niet naar kootwijk om te stappen, je gaat naar kootwijk om te crossen. En ik doe dan al een grote concessie met een galopje lijkt me Vork .
Bij deze mijn uitleg Lachen, ik ga niet voor een stapritje daar heen, hoe gezellig dat ook mag zijn, want dat het gezellig is geloof ik zeker.

LadyF

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 21:17

Ezumii schreef:
Nee maar, mijn vader rijd niet graag met de trailer, áls ik die al aan het rijden wil krijgen moet ik daar weer maanden ruzie voor over hebben. Mocht hij niet willen, moet ik de boer vragen, die vraag ik niet graag om naar Kootwijk te rijden, dus dan moet ik ook wel écht voor iets leuks gaan.
En als ik aankom met we gaan stappen in Kootwijk bedenkt hij zich ook wel 3 keer.
En je gaat niet naar kootwijk om te stappen, je gaat naar kootwijk om te crossen. En ik doe dan al een grote concessie met een galopje lijkt me Vork .
Bij deze mijn uitleg Lachen, ik ga niet voor een stapritje daar heen, hoe gezellig dat ook mag zijn, want dat het gezellig is geloof ik zeker.

Hoezo vind ik het altijd flauw? Ik ken je niet eens?
En lees nou eens, we gaan niet alleen stappen...

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 21:17

WE GAAN NIET CROSSEN!

Jij wil steeds een stapje verder.
Kunnen we wel galopperen, wil je weer crossen. EN DAT DOEN WE ABSOLUUT NIET, echt niet.
Doe je maar in je eentje. En trouwens; Boktmeetings zijn voor gezelligheid, kletsen. En niet voor crossen en vallen. En de grootste drama's.

LadyF, inderdaad! We gaan ook lange stukken draven.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 21:19

Ik ben het er helemaal mee eens, als jij zo nodig dat wil. Doe je dat maar met je eigen 'Deventerclubje'. Maar het gros wil het niet. En dan heb je je maar aan te passen. Het is niet allen voor een. Het is een voor allen.

LadyF

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 21:19

Picassox schreef:
Boktmeetings zijn voor gezelligheid, kletsen. En niet voor crossen en vallen. En de grootste drama's.

Dat probeerde ik ook al steeds te zeggen Clown
Crossen doe je maar in je eentje. Ik heb liever dat het gezelig is!

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 21:20

Ik zeg toch juist dat ik niet ga crossen of ben ik nou gek Clown. Ik denk dat je ook es zelf goed moet lezen en dan met je grote letters moet beginnen *LOL*.
Probleem is zo toch opgelost? Jullie beginnen dat ik flauw ben dat ik niet meega, ik leg het uit en dan krijg ik weer alles over me heen.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 21:22

Ezumii schreef:

Je zegt wel crossen.

LadyF

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 21:23

Ezumii schreef:
Ik zeg toch juist dat ik niet ga crossen of ben ik nou gek Clown. Ik denk dat je ook es zelf goed moet lezen en dan met je grote letters moet beginnen *LOL*.
Probleem is zo toch opgelost? Jullie beginnen dat ik flauw ben dat ik niet meega, ik leg het uit en dan krijg ik weer alles over me heen.

Prima dat je het uitlegt maar er word gewoon niet gegalopeerd, klaar.
Als je dan niet meer mee wil, geen probleem.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 21:23

LadyF schreef:
Picassox schreef:
Boktmeetings zijn voor gezelligheid, kletsen. En niet voor crossen en vallen. En de grootste drama's.

Dat probeerde ik ook al steeds te zeggen Clown
Crossen doe je maar in je eentje. Ik heb liever dat het gezelig is!

Kijk meid, met jou kan ik praten. [O, dat deden we al] Clown

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 21:24

LadyF schreef:
Ezumii schreef:

Prima dat je het uitlegt maar er word gewoon niet gegalopeerd, klaar.
Als je dan niet meer mee wil, geen probleem.

er word gewoon niet gegalopeerd, klaar.

Jaja, we hakken knopen door. En ik vind het verstandig. Ja
Ik vind galopperen ook leuk, maar niet als er mensen zijn die de paarden niet bij hen kunnen houden. Want die mensen heb je altijd.
Dat is niet banketstaaf bedoeld, maar het ene paard dramt veel meer dan de ander.

Ik heb ook een super lief paard, maar kan heel gek doen in het bos.

En geen probleem als je niet mee gaat, wij vermaken ons wel. ZONDER GALOP. Vork

LadyF

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 21:26

Ja, en Enzumi als je wel wil galoperen is het heel simpel, dan ge je maar een andere keer of in je eentje.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 21:27

Jep. Of je neemt maar een omweg. [krijg je zelf problemen mee, dat je paard naar de groep wil]
Marjolein, je hebt 999 post, nog 1 post en je hebt 1000, even een feestje vieren. Go jij! Go jij!

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 21:29

Mensen ik ga niet mee Clown. En jullie kunnen blíjven reageren op mij, maar daar verpest je alleen je eigen topic dan mee Lachen.
En mijn paard heb ik prima onder controle, + dat ze net even wat liever galoppeert dan bij de groep is. Ze heeft maar te luisteren.

Veel plezier allemaal, zal vast wel lukken. Maar ik ga dan liever een ander keer Lachen.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 21:31

Fijn. Lachen
Dat wordt een leuke meeting, ZONDER GALOP. Clown

Nikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 21:31

Ik vind het aan de ene kant erg raar dat we de groep op een bepaald moment niet even kunnen opsplitsen.
Of dat zij in der 1ntje galopeert, desnoods ga ik met dr mee, die van mij kan er ook wel wat van.
Het hoeft van mij ook niet persee, maar eerst word er gezegt dat we de groep even kunne opsplitsen, dan worden er allerlei drama's uit de kast getrokken en vervolgens word er door 2 mensen besloten dat er niet word gegalopeerd.
That's it, en de rest moet er maar mee instemmen.
Zo werkt dat dus ook niet, er kan worden overlegt, en niet met koeienletters boven aan je post zetten dat er niet word gegalopeert.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 21:32

Ezumii schreef:
Mensen ik ga niet mee Clown. En jullie kunnen blíjven reageren op mij, maar daar verpest je alleen je eigen topic dan mee Lachen.
En mijn paard heb ik prima onder controle, + dat ze net even wat liever galoppeert dan bij de groep is. Ze heeft maar te luisteren.
Veel plezier allemaal, zal vast wel lukken. Maar ik ga dan liever een ander keer Lachen.

Tuurlijk, elk paard heeft te luisteren. Maar je kunt je paard nooit helemaal sturen. Jaa, jij wel, maar een normaal mens niet.

Nikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 21:32

Picassox, iets minder mag ook wel. Hoezo zou zij niet normaal zijn als ze wil galloperen?

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 21:33

God gelukkig, ik dacht even echt serieus dat het helemaal aan mij lag dit Bloos

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 21:34

Nikj schreef:
Ik vind het aan de ene kant erg raar dat we de groep op een bepaald moment niet even kunnen opsplitsen.
Of dat zij in der 1ntje galopeert, desnoods ga ik met dr mee, die van mij kan er ook wel wat van.
Het hoeft van mij ook niet persee, maar eerst word er gezegt dat we de groep even kunne opsplitsen, dan worden er allerlei drama's uit de kast getrokken en vervolgens word er door 2 mensen besloten dat er niet word gegalopeerd.
That's it, en de rest moet er maar mee instemmen.
Zo werkt dat dus ook niet, er kan worden overlegt, en niet met koeienletters boven aan je post zetten dat er niet word gegalopeert.

We hebben genoeg redenen genoemd, goed. Jullie kunnen gaan galopperen, maar in je eigen boktmeeting.
LadyF en ik beslissen het even ja. Dat komt omdat wij ervaring hebben, met de vorige boktmeeting; jaaa, iedereen had z'n paard in de hand. Tuurlijk, maar vervolgens naaide twee achterste paarden wel de hele groep op.
Want die waren opgefokt, [waaronder mijn paard]. Dat kun je niet helemaal sturen, en je hebt je maar aan te passen op mensen die niet zo goed hun paard kunnen houden als jullie..

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 21:35

Nikj schreef:
Picassox, iets minder mag ook wel. Hoezo zou zij niet normaal zijn als ze wil galloperen?

Dat zei ik niet. Ik zeg alleen dat een normale reactie van je paard is; 'achter de anderen aan, en een wedstrijdje houden' DAT wil ik voorkomen, meer niet

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 21:36

Picassox schreef:

Wel galopperen?
Misschien kunnen we het beter ter plekke overleggen. Als de meeste paarden drammerig zijn, doen we het niet, als de meeste wel het aandurven, gaan we gewoon.
Dan gaan we over het zand. Lekker alle ruimte, iets zwaarder, maar de paarden zijn makkelijker terug te krijgen. Maar dan moeten we wel goed afspreken, waar we stoppen, en een stopteken voor als er iets mis gaat afspreken, iedereen mee eens? Lachen
Dan is het voor iedereen leuk. Lachen

En DIT was mijn voorstel. En Emuzii zegt er niets over, nee ze wil gelijk weer crossen. Dat stond er toch heel duidelijk in haar andere post.

Nikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 21:37

Picassox schreef:
Ezumii schreef:

Tuurlijk, elk paard heeft te luisteren. Maar je kunt je paard nooit helemaal sturen. Jaa, jij wel, maar een normaal mens niet.

Goed, verder maakt het ook niet uit.
Ik zei ook helemaal niet dat ik absoluut wil galloperen, liever niet, want ik kan die van mij ook niet bij me houden, maar de mensen die het wel willen, waarom kunnen we ons dan niet even splitsen?