Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mies_Apollo schreef:dit gaat gezellige rit worden.....
Valentijn schreef:Hmm, als mensen die niet willen crossen het opsplitsen niet erg vinden dan is er niks aan de hand toch?
Ik wil wel graag crossen en niet om stoer te doen (zoals eerder werd gezegd) maar gewoon omdat mijn pony en ik het leuk vinden.
Vorige keer zijn we ook met een groep a 8/10 personen naar het bos gegaan, en hebben we ons ook opgesplitst. De paden in het bos zijn breed genoeg en je gaat met het crossen echt niet allemaal achter elkaar rijden (omdat sommige mensen bang zijn dat je, als je eraf valt, onder het paard van de persoon achter je komt). De lange paden zijn vaak niet zo druk, en paarden die echt niet willen stoppen die stoppen neem ik aan wel als de rest ook alleem tot stilstand is gekomen. Ken je je paard niet goed genoeg om te weten wat ie doet moet je niet meegaan! Rijdt dan zelf een keer met een rustiger groepje. Maar ik denk dat we voor de rest ook gewoon de stap, draf en galopje doen, d.w.z als je niet wilt crossen is er een geschikte omleiding zodat we elkaar aan het einde weer tegen komen. De paarden die via de omleiding gaan zien de paarden die aan het crossen zijn niet, dus geen probleem lijkt me?
Je kunt verwachten dat een deel zich wilt uitleven op de lange paden (zijn ze toch immers voor?).
Je kunt de mensen die wel willen ''crossen'' (om het zo te noemen) niet verplichten het niet te doen, voor de mensen die het niet willen is, zoals ik eerder zei, een goede oplossing
dit is wat ik er van vind, niet om iemand naar beneden te halen, maar de ''niet-crossers'' mogen de ''crossers'' niet verplichten om niet te gaan crossen en andersom ook niet.