En het M2 is op zondag. Beetje jammer maar helaas. Volgende keer beter, sorry sorry sorry.
veel plezier jullie!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
horseNL00 schreef:ai ai, ik kan niet mee. Ik heb zondag een wedstrijd in Uden en wil graag met mijn drachtige merrie het eerste winstpuntje in de M2 ophalen![]()
En het M2 is op zondag. Beetje jammer maar helaas. Volgende keer beter, sorry sorry sorry.
veel plezier jullie!
Wafel schreef:Als er nog ergens een mogelijkheid is wil ik ookw el een hond mee nemen. Maar die moet danw el in het bos komen.
Wafel
Zachtblauw schreef:Wafel schreef:Als er nog ergens een mogelijkheid is wil ik ookw el een hond mee nemen. Maar die moet danw el in het bos komen.
Wafel
Je kan wel een hond meenemen en die kan ook wel bij mij in de auto. Alleen moet je er even aan denken dat hij/zij niet los kan, want ik denk dat de andere honden dan heel jaloers worden.
(wat voor hond is het?)
griebels schreef:Als er nog iemand mee wil rijden naar het asiel vanuit omgeving LeendeIk heb nog een plaatsje
Exodus schreef:Ik heb niet alles doorgelezen maar heeft iemand ook het adres voor mij? Ik ben totaal niet bekend in Leende dus ik moet het via de route planner gaan vinden. Een adres is dan makkelijker.
Alvast bedankt
samantha21 schreef:@zachtblauw: ik had mijn rug van boven naar onder gekneusd, een hersenschudding en mijn bekken waren zwaar gekneusd!
Regel je me die dogo argentino![]()
Ps veel plezier!