bliksem schreef:Bedoel je de straatnaam van mijn huis of het kruispunt?
Van jouw huis

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bliksem schreef:Bedoel je de straatnaam van mijn huis of het kruispunt?
Shanti_ schreef:fallstar schreef:Waar is die shanti gebleven!! die gaat toch ook wel morgen... anders maybe toch in stad ofzo? Heb nml ook geeeeen idee waar enzo shel woont
ik ben hier![]()
hoelaat morgen, waar wanneer hoelaaat
want ik moet morgen 2 paarden doen 's ochtends en heb smiddags een borrel / etentje bij vrienden in leiden
Shanti_ schreef:fallstar schreef:hoelaat morgen, waar wanneer hoelaaatWaar is die shanti gebleven!! die gaat toch ook wel morgen... anders maybe toch in stad ofzo? Heb nml ook geeeeen idee waar enzo shel woont
bliksem schreef:Het was toch vanavond?![]()
Shanti_ schreef:Vanavond
waaar
ik moet morgen heeeeeeeeeel vroeg naar stal...
bliksem schreef:Neeeejoh.
Ik fiets elke dag anders.
De makkelijkste manier is over de bras.
Langs de sportvelden heeeeeeleemaal doorfietsen.
Aan het einde buigt de weg af naar links, moet je ook gewoon volgen. Dan kom je langs crayenburg.
Heel de tijd de weg volgen en dan kom je op een kruispunt en daar kan ik jullie wel ophalen
Het is ongeveer 20 minuten fietsen van mijn huis naar school.
bliksem schreef:Nootdorp is net zo ver vanaf de binnenstad als tanthof hoooor.
Iedereen overdrijft altijd zo daar kan ik niet tegen.![]()
fallstar schreef:Ja die weg.Bedoel je dan die weg die ook ong langs de mac en de kartbaan en AV40 loopt?
En als je die heeeeeelemaal doorfietst langs crayenburg? Wat is dat nou weer
bliksem schreef:fallstar schreef:Ja die weg.Bedoel je dan die weg die ook ong langs de mac en de kartbaan en AV40 loopt?
En als je die heeeeeelemaal doorfietst langs crayenburg? Wat is dat nou weer
Crayenburg is een woongemeenschap voor gehandicapten in Nootdorp.
Shanti_ schreef:Dat ken ik
hannah ook wel daar hadden wij vroeger op de basisschool van die énige feestgebeurtenissen
fallstar schreef:Haha volgens mij hebben we helemaal niet gepraat.Aaah nee gadver die is niet te zuipen.. Ik had hele lekkere mee naar bodiel der feestje, had je die geproeft? (ik kies graag mijn eigen wijn).. whaha nee hoor... ze had niet zoveel wijnzei ze.. 1 fles ofzo. ik bleek de enige wijn drinker te zijn, dus na mijn en haar fles was ik wel uhm.. enigzins aangeschoten
dan ga ik altijd heeeel slap banketstaaf, zal ik dus ook wel tegen jou hebben gedaan..