Babeth schreef:Citaat:Wie er meewillen:
- Sabine ( Sabinee_ )
- Inge (Tjitseee)
- Babeth (Babeth)
- Marit met Niek (singasong) - rustige rit, zonder pauze
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Babeth schreef:Citaat:Wie er meewillen:
- Sabine ( Sabinee_ )
- Inge (Tjitseee)
- Babeth (Babeth)
singasong schreef:Ik heb even wat 'pb'tjes verstuurd, misschien worden er nog wat mensen enthousiast
Babeth schreef:singasong schreef:Ik heb even wat 'pb'tjes verstuurd, misschien worden er nog wat mensen enthousiast
Jij wil een rit zonder pauze.
Maar als mijn haflinger echt met een uur bezweet is al ze zich zo opfokt, dan hoop ik niet dat je er problemen mee hebt als we 10 minuutjes pauze nemen?
tjitseee schreef:
10 minuutjes kan best idd, toch? of anders maken degene die geen pauze willen houden even klein rondje ofzo tot iedereen weer verder kan?
tjitseee schreef:ik neem waarschijnlijk iemand mee van stal, is dat goed?
tjitseee schreef:haha okik las zo even jouw eerste zin en ik dacht :
haha
Babeth schreef:Jij wil een rit zonder pauze.
Maar als mijn haflinger echt met een uur bezweet is al ze zich zo opfokt, dan hoop ik niet dat je er problemen mee hebt als we 10 minuutjes pauze nemen?
Citaat:Wie er meewillen:
- Sabine ( Sabinee_ )
- Inge (Tjitseee)
- Babeth (Babeth)
- Lianne (LianneJantje)
LianneJantje schreef:Citaat:Wie er meewillen:
- Sabine ( Sabinee_ )
- Inge (Tjitseee) (waarschijnlijk met nog iemand)
- Babeth (Babeth)
- Lianne (LianneJantje)
Citaat:Wie er meewillen:
- Sabine ( Sabinee_ )
- Babeth (Babeth)
- Lianne (LianneJantje)
-Larissa ( Rissjuh17)
singasong schreef:Denk je niet dat het veel beter is voor een paard die gevoelig is voor spierbevangenheid om rustig te stappen ipv gaan stil te staan? Als je paard erg bezweet is moet je echt niet gaan stil staan. En als ik dan zou doorlopen en misschien nog iemand met mij wil je pony dan niet met ons mee? Dan gaat ze zich alleen nog maar meer opfokken!
Sorry maar ik ga zeker geenn 10 min. ergens stilstaan dat vind ik niet goed voor de spieren van mijn pony. Het lijkt mij dat er na 2 uur tijd genoeg is om stil te staan.
Dat was volgens mij ook in eerste instantie de bedoeling om dit na 2 uur te doen.
Babeth schreef:singasong schreef:Denk je niet dat het veel beter is voor een paard die gevoelig is voor spierbevangenheid om rustig te stappen ipv gaan stil te staan? Als je paard erg bezweet is moet je echt niet gaan stil staan. En als ik dan zou doorlopen en misschien nog iemand met mij wil je pony dan niet met ons mee? Dan gaat ze zich alleen nog maar meer opfokken!
Sorry maar ik ga zeker geenn 10 min. ergens stilstaan dat vind ik niet goed voor de spieren van mijn pony. Het lijkt mij dat er na 2 uur tijd genoeg is om stil te staan.
Dat was volgens mij ook in eerste instantie de bedoeling om dit na 2 uur te doen.
Dacht je nou echt dat ik alleen maar ging draven en galopperen? Haha, nee dat doe ik echt niet. Voor de pauze stap ik haar ook zeker 10 tot 15 minuten uit. En met pauzeren hoeft ze niet stil te staan. Als ik er naast loop en wat rondjes loop is ze zo droog hoor.
Sabinee_ schreef:
Dan hoeven we toch geen pauze, dan kunnen we toch gewoon doorstappenKomt op hetzelfde neer.
Babeth schreef:Sabinee_ schreef:
Dan hoeven we toch geen pauze, dan kunnen we toch gewoon doorstappenKomt op hetzelfde neer.
Nee dan moet ik er echt naast lopen op 1 en dezelfde plek. Anders fokt ze zich alsnog op.
Jaja, het is echt een paardje met gebruiksaanwijzing.
Rissjuh17 schreef:Citaat:Wie er meewillen:
- Sabine ( Sabinee_ )
- Babeth (Babeth)
- Lianne (LianneJantje)
-Larissa ( Rissjuh17)