Buitenrit de Veluwe; Kootwijk.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LadyF

Re: Buitenrit de Veluwe; Kootwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 09:58

Maar wie gaan er nu zowiezo mee dan?

LadyF
DaisyH
Kiki
Elmiran
Picassox
JennyK
Borrie01

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-06 10:03

Nee LadyF, even wachten. Borrie01 heeft de exacte lijst. Want anders weten we straks niets meer. Zoals Zillah en zo, gaan ook nog mee.

LadyF

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 10:06

Picassox schreef:
Nee LadyF, even wachten. Borrie01 heeft de exacte lijst. Want anders weten we straks niets meer. Zoals Zillah en zo, gaan ook nog mee.

Ho, ik wou gewoon even het lijstje zien(die de anderen zelf kunnen aanvullen), ik was gewoon nieuwschierig sorry

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 10:41

Picassox schreef:

Hmm, val ik onder enzo? Boos! Tong uitsteken

Dat water waar elmiran het over had wordt nog lastig. Zeker in de galop, Nina houdt niet van water, is er ook heel moeilijk mee en bij een plas is het onmogelijk te bepalen of ze er links, rechts, over of doorheen gaat (of gewoon acuut een noodstop maakt Vork )

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 10:54

Picassox schreef:
Ik begeleid de groep naar jouw huis Elmiran, en vanaf daar bekijken we met z'n drieeën waar we heen gaan. Ik ben gister een stukje over het zand geweest, het is geweldig met dit weer! Vergeet alleen geen handschoenen en sjaal. Haha!
Tivara kan inderdaad wel bij ons in het gebouwtje komen staan. Ze mag wel in Picasso's stal, dan neem ik Picasso mee naar 't Hilletje, Picasso vind dat prachtig als 'ie mee mag. Haha!

Ehm ik mocht toch in jouw box?

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 11:00

hier het lijstje met wie allemaal mee gaan.

Fjordnina
Picassox
JennyK
Kiki
effie
ladyF
elmiran
zillah
linda
hesterve
daisyh
borrie01

met zn 12e wordt vast heel gezellig.

_LoutJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 11:50

T PAARDJE VAN ME NICHT HEEFT EEN BLESURE

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 12:15

jammer

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 13:36

ik wist niet dat ik nog online kon vandaag....dus penny weet t al..
Zillah gaat ineens naar een poierparty vraag me niet wat dat is maar dat vind ze belangrijker dan een boktmeeting op Miran Boos! en ze zei dat ze niet om 9 uur de volgende dag de bus zou nemen voor een bosrit...echt zo flauw zo gaat het altijd. Ze zegt dan zullen we morgen buiten rijden...(dan spijbelt ze de volgende dag) en op de dag zelf heeft ze ineens geen zin.
Was wel leuk geweest als al onze paardje mee konden lopen...ken ook verder niemand die nog op Miran mee zou willen dus laat t maar zo Verdrietig .
Vind het echt zo flauw... en ik laat d'r er niet meer mee weg komen moet ze maar niet steeds iets beloven en dan ineens de plannen veranderen. Ze verwacht van mij wel dat ik m'n mond houd als ze spijbelt...moet zelfs nog liegen tegen haar mentor als die belt (dan moet ik natuurlijk opnemen)

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 13:37

borrie01 schreef:
hier het lijstje met wie allemaal mee gaan.

Fjordnina
Picassox
JennyK
Kiki
effie
ladyF
elmiran
linda
hesterve
daisyh
borrie01

met zn 11e wordt vast heel gezellig.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 13:40

fjordnina schreef:

Hmm, val ik onder enzo? Boos! Tong uitsteken

Dat water waar elmiran het over had wordt nog lastig. Zeker in de galop, Nina houdt niet van water, is er ook heel moeilijk mee en bij een plas is het onmogelijk te bepalen of ze er links, rechts, over of doorheen gaat (of gewoon acuut een noodstop maakt Vork )

Ik ga de route zo even rijden voor de zekerheid. Snoeischaar neem ik zo ook mee voor als ik onderweg iets tegen kom waar we last van krijgen Vork knip ik t gewoon af.. en dan kijk ik gelijk naar de plassen.
IK zou er zelf ook niet door heen gaan in galop, zeker met zo'n grote groep wordt dat wat lastig omdat er vast wat paarden bij zitten die er niet door heen gaan. Wij rijden zelf meestal in stap of draf er langs (als we Umi mee hebben stappen we er meestal door heen)

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 13:43

LadyF schreef:
Ik zal kijken of ik een camera kan regelen voor onderweg.
Wij hebben namelijk alleen een spiegelreflex (dus veeeeel te groot Bloos )en een hele oude digi canon van 2000 waarvan de batterij erg snel leeg is. Haha! Maar ik kan mijn ouders eens vragen, die hebben een hele kleine Lachen

@ Elmiran, lijkt me een goed idee, die groepsfoto!

oke, Frank heeft een camera die heel dichtbij een slr in de buurt komt maar dan met een vaste lens. Hele goeie camera is dat Haha! ik heb ook nog een mini digi dus die neem ik misschien wel mee in m'n jaszak dan kan ik onderweg misschien wat foto's maken.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 13:45

moeten we nog wel even tegen simon zeggen anders staat ie straks te kijken en staat er ineens een vreemd paard in de box....

Ik ga zo even de route rijden, het is mooi weer Haha! .

jennyk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 14:44

ik heb ook al weer een lekkere bosrit gemaakt vanochtend.
Sjanty zal dus wel lekker rustig zijn morgen!
Verder is zij absoluut niet bang voor water en galoppeerd er zo doorheen, als ik dat zou willen. Maar de meesten zullen in ieder geval afremmen en dan krijgen we een kettingbotsing, geen goed idee dus!
Ik heb er echt zin in de rit van morgen! Tot morgen allemaal!

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 16:26

ik ga onze paardjes zo ook even rijden. Weet niet of ik nog de route ga rijden, de lucht ziet er erg donker uit. dus ga eerst m'n paardje doen (in de bak) en als t lukt probeer ik nog met Misty die route te rijden, kan ik gelijk even kijken hoe lang de route is en hoe lang ik erover ga doen (ga hem natuurlijk in m'n eentje wel wat sneller rijden omdat ik t weer niet zo vertrouw)

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 17:47

Nagelbijten / Gniffelen ik ga de thiedemann alvast uit de kast halen Nagelbijten / Gniffelen moest net uitmesten dus ik dacht ik laat ze op het kleine grasveldje grazen voor stal...maar Miran wilde dus de wei in (ze rennen altijd los naar de wei) dus ze deden met z'n tweeen heel wild. Heb Misty nog nooit zo opgefokt gezien ze sprong echt heel hoog de lucht in. Ze is echt heeeeeel wild. Heb ze dus maar in de wei gedaan en daar gingen ze tekeer Nagelbijten / Gniffelen ik hoop echt dat ze morgen wat rustiger is.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 17:48

als we gewoon van te voren zeggen wanneer we gaan draven en stappen krijgen we geen botsingen Clown

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 18:08

Ja onze grote zwarte held op sokken komt ook weer mee. Die gaat lekker met pa en ma aan de wandel. Ideaal opgelost toch?

Botsingen krijg je toch niet tenzij er blinde paarden bij lopen?

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 18:12

hahaha Nagelbijten / Gniffelen idd maar lijkt me wel zo handig als we het gewoon steeds door geven als we harder of zachter gaan. Nagelbijten / Gniffelen ga even snel m'n andere paard rond slingeren dan heeft zij haar beweging ookal gehad...hoop dat ze niet allemaal zo fris zijn.

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 18:36

Heb echt zin in vamorgen Haha! Hoop dat Tivara zich morgen beter gedraagd dan vandaag Clown (A)

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-06 19:08

Het gaat helemaal goed komen voor morgen! Alleen de bordjes niet. Maar ik geloof dat het met de routebeschrijving redelijk goed uit is gelegd toch?

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-06 19:17

Bij wie gaat het een groot probleem worden om het te vinden? Haha!
En denk erom: WE WILLEN ECHT OM 11.15 WEG ZIJN, DUS EEN KWARTIER OM UIT TE LADEN. DUS NIET OM 11 UUR NOG JE PAARD GAAN ZADELEN!!

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 19:17

mn vader neemt ook de hond mee ze is namelijk nog niet loops.

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 19:18

Picassox schreef:
Bij wie gaat het een groot probleem worden om het te vinden? Haha!
En denk erom: WE WILLEN ECHT OM 11.15 WEG ZIJN, DUS EEN KWARTIER OM UIT TE LADEN. DUS NIET OM 11 UUR NOG JE PAARD GAAN ZADELEN!!

Ik hoop dat we het redden. ga om 10:15 meteen weg om sjanty te halen.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-06 19:24

Okay. Picas staat dan in het weiland. Dan zetten we de trailer op het veld en lopen we met jou paardje naar m'n stal. Lachen