Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Picassox schreef:Nee LadyF, even wachten. Borrie01 heeft de exacte lijst. Want anders weten we straks niets meer. Zoals Zillah en zo, gaan ook nog mee.
Picassox schreef:Nee LadyF, even wachten. Borrie01 heeft de exacte lijst. Want anders weten we straks niets meer. Zoals Zillah en zo, gaan ook nog mee.
Picassox schreef:Ik begeleid de groep naar jouw huis Elmiran, en vanaf daar bekijken we met z'n drieeën waar we heen gaan. Ik ben gister een stukje over het zand geweest, het is geweldig met dit weer! Vergeet alleen geen handschoenen en sjaal.
Tivara kan inderdaad wel bij ons in het gebouwtje komen staan. Ze mag wel in Picasso's stal, dan neem ik Picasso mee naar 't Hilletje, Picasso vind dat prachtig als 'ie mee mag.
borrie01 schreef:hier het lijstje met wie allemaal mee gaan.
Fjordnina
Picassox
JennyK
Kiki
effie
ladyF
elmiran
linda
hesterve
daisyh
borrie01
met zn 11e wordt vast heel gezellig.
fjordnina schreef:
Hmm, val ik onder enzo?![]()
![]()
Dat water waar elmiran het over had wordt nog lastig. Zeker in de galop, Nina houdt niet van water, is er ook heel moeilijk mee en bij een plas is het onmogelijk te bepalen of ze er links, rechts, over of doorheen gaat (of gewoon acuut een noodstop maakt)
LadyF schreef:Ik zal kijken of ik een camera kan regelen voor onderweg.
Wij hebben namelijk alleen een spiegelreflex (dus veeeeel te groot)en een hele oude digi canon van 2000 waarvan de batterij erg snel leeg is.
Maar ik kan mijn ouders eens vragen, die hebben een hele kleine
@ Elmiran, lijkt me een goed idee, die groepsfoto!
Picassox schreef:Bij wie gaat het een groot probleem worden om het te vinden?
En denk erom: WE WILLEN ECHT OM 11.15 WEG ZIJN, DUS EEN KWARTIER OM UIT TE LADEN. DUS NIET OM 11 UUR NOG JE PAARD GAAN ZADELEN!!