Ik moet helaas afzeggen, heb geen vervoer aangezien me vriend me auto nodig heeft. En ik heb al een paar dagen heel erg last van me rug dus helaas kan ik niet mee.
kan de lijst niet vinden Is misschien voor ons wel handig om te weten wie er nog komen zodat we niet voor niks zitten te wachten of iemand vergeten en al weg gaan.
oke dat wist ik niet, als je hier je tel nr neer zet wordt het meestal ook vrij snel weer weg gehaald. Ik ga zo ook maar eens even die kant op. Moet nog even langs Simon voor de stalling, dan kijk ik gelijk hoe het zit met die parkeerplaatsen, ik weet haast wel zeker dat die andere mensen vandaag weer vertrekken dus hebben we alle ruimte . Is echt rot weer maar ik kom ook zeker. Kan wel tegen een beetje regen en ik woon toch zo dichtbij. Neem zelf geen drinken of eten voor de hond mee, m'n moeder vind het onnodig, als ze dorst heeft drinkt ze wel uit de plassen die er liggen. Ik weet nog niet of ik m'n slr mee neem. Anders wordt het gewoon zo'n simpel digitaal cameraatje die ik zo in m'n zak kan stoppen.
weet niet of jullie al terug zijn, maar het is goed dat ik niet ben meegegaan.. m'n verzorgpony (26 jaar) is vandaag ingeslapen.. en als ik mee was gegaan... nouja jullie snappen he twel..
Zo dames een geslaagde boktmeeting. Ik vind het eerlijk gezegd wel héél flauw van een stuk of 10 mensen dat ze zonder afzeggen niet mee gingen. Wij maar wachten en wachten.
Zachtblauw: ze had koliek vrijdag, zaterdag knapte ze wat op, vanmorgen/vannacht weer koliek er overheen, dus is ze ingeslapen, waarschijnlijk had ze ook overal tumoren waardoor ze zo mager werd..