Maar het komt goed. Ik neem Casper zijn slaaptentje ook even mee voor de zekerheid, kan ie evt. even een tukje doen op een geschikt tijdstip! Zal ik zijn zwembaddinges ook maar meenemen dan? Of was het zwembad nou ook voor ons afgezet?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar het komt goed. Ik neem Casper zijn slaaptentje ook even mee voor de zekerheid, kan ie evt. even een tukje doen op een geschikt tijdstip!

Goede reis alvast! Lame schreef:Aha... en Bob heeft nooooooit bonnen??? Dan beloof je nu toch de cruise control aan te zetten Sas... kan je ook niet te hard rijden...
Hooguit één keer per jaar. Het was ook maar een grapje hoor

Ik denk dat ik rond een uur of 1/half 2 hier wegrijd, 't zou een kleine 3 kwartier rijden moeten zijn. Zonder verdwalen.... 
.
Joyckuh schreef:Ladies, ik vrees dat ik op het laatste moment alsnog moet passen, zaterdag is er show in Dordrecht en dat zou niet zoveel uitmaken zij het niet dat er maar 2 mensen kunnen exclusief mij. Een show met 2 mensen is natuurlijk niks en dus vrees ik dat ik niet mee kan
PardoesJessi schreef:...wil nog wel eens zien wie de grootste reller van onze club blijkt te zijn...
*
Saskia schreef:Ik heb zojuist gezien dat het 'maar' 2 uur rijden is! Hangt ervan af hoe het met Rio is (als hij er nog is) en hoe het weer en de kindjes zijn... En hoe hubbie is![]()
(zo'n end alleen rijden vind ik meestal niks...)