Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
orange1 schreef:mij leek nummer 1 wel leuk
1#orange1-Break Up, The
orange1 schreef:1#orange1-Break Up, The
2#sandraah-Break Up
2#sandraah-Break Up
3#nyckle-Break Up
Ierepier schreef:Leeuwarden is voor mij een grote overstapperij en ik heb me god geen idee waar ik allemaal langs moet vanaf, [naam].
Ik wil ook best rekening met jullie houden.. En als jullie Drachten of Heerenveen te ver vinden, tja daar kan ik niks aan doen.
Leeuwarden is voor mij eigenlijk wat te hoog geschopt. Misschien kunnen we toch fifty fifty doen? En anders vrees ik dat ik niet mee kan met deze boktmeeting. Dat lukt me dan gewoon niet. Met dat vervoer enzo, dat breng ik niet op joh.![]()
En verder, de leuke films die nu in de bioscoop draaien zitten bij mij op een laag pitje. Nr. 1 van het rijtje lijkt me wel aardig.
2#sandraah-Break Up
3#nyckle-Break Up
4#Ierepier-Break Up
5#friesjeessss-Break Up
Citaat:1#orange1-Break Up, The
2#sandraah-Break Up
3#nyckle-Break Up
4#Friesjesss-Break Up
5#Bokkiej-Break Up
6#Ierepier - Break Up
friesjeessss schreef:Ierepier schreef:Leeuwarden is voor mij een grote overstapperij en ik heb me god geen idee waar ik allemaal langs moet vanaf, Boornbergum.
Ik wil ook best rekening met jullie houden.. En als jullie Drachten of Heerenveen te ver vinden, tja daar kan ik niks aan doen.
Leeuwarden is voor mij eigenlijk wat te hoog geschopt. Misschien kunnen we toch fifty fifty doen? En anders vrees ik dat ik niet mee kan met deze boktmeeting. Dat lukt me dan gewoon niet. Met dat vervoer enzo, dat breng ik niet op joh.![]()
En verder, de leuke films die nu in de bioscoop draaien zitten bij mij op een laag pitje. Nr. 1 van het rijtje lijkt me wel aardig.
Je kan met ons meerijden als je wil![]()
break up lijkt me ook wel leuk
sandraah schreef:yoyoyoy0 Ierepier gaat weer mee!!!