Friese bokkers meeting 2~!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Murkje

Re: Friese bokkers meeting 2~!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 22:10

jaaaaaaaaaaaa goed idee nyckle dies stoehoeeer Haha! Pling Pling Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 22:12

Ja ik vind die films ook wel leuk..Ja

Murkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 12:23

joaaa:P

orange1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 13:05

ik vind er zelf geen bal aan maar t gaat om julie dus dan ga ik er ook wel heen Haha!

orange1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 13:05

die film dan hea Tong uitsteken

Bokkiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-06 13:10

Jmmr, heb ik al gezien, dan ga ik niet mee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 13:18

Dan gaan we toch een andere film ofzo..
Het was maar een voorstel, ik wil niet de baas spelen hoor Knipoog
Nou, wie weet er een leuke film?

orange1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 13:36

oke we maken een lijst

hier uit kunnen we kiezen en de meeste stemmen gelden??

1#Break Up, The 12 jaar en ouder
2#Cars NL alle leeftijden
3#Garfield 2 NL alle leeftijden
4#Lake House, The alle leeftijden
5#Little Man 12 jaar en ouder
6#Marie-Antoinette alle leeftijden
7#Over The Hedge OV alle leeftijden
8#Pirates Of The Caribbean: Dead Man's.... SynopsisVitrine staat geen leeftijd bij
9#What The Bleep Do We Know alle leeftijden
10#Zazie Dans Le Metro staat geen leeftijd bij

1#Deze film begint waar de meeste romantische komedies mee eindigen: '...en ze leefden nog lang en gelukkig...'. Als Brooke en Gary eenmaal samenwonen, halen ze het bloed onder elkaars nagels vandaan. Na de zoveelste ruzie verbreekt Brooke hun relatie. Wat dan volgt is een opeenstapeling van oorlogsvoering, toenaderingspogingen en bemoeienissen van hun vrienden.
Geen van beiden is bereid te verhuizen uit hun prachtige appartement en de enige oplossing is om er samen als vijandige huisgenoten te blijven wonen, totdat een van de twee toegeeft....

2#Lightning McQueen, een ambitieuze nieuweling in de racewereld, die onderweg is naar de finale van de Piston Cup in Californië, ontdekt dat het leven gaat om de reis en niet de finishlijn. Als hij onverwacht een omweg moet maken door het slaperige Route 66 stadje Radiator Springs, leert hij de ongewone karakters van de stad kennen: Sally (een chique Porsche uit 2002), Doc Hudson (een Hudson Hornet uit 1951 met een mysterieus verleden) en Mater (een roestige, maar betrouwbare takelwagen). Zij helpen Lightning McQueen realiseren dat er belangrijkere dingen in het leven zijn dan prijzen, reputatie, roem en sponsors.... (Nederlands gesproken)

3#Garfield is terug! Hij reist met zijn sidekick Odie af naar Londen, waar zijn baasje Jon vriendin Liz ten huwelijk wil vragen. In de stad van de Big Ben, Buckingham Palace, Scotland Yard en fish & chips, zal Garfield furore maken. Hij wordt per ongeluk verwisseld met de koninklijke kat Prince, die Castle Carlyle geërfd heeft.
Garfield geniet met volle teugen van zijn nieuwe leven als de Kat van Carlyle. Hij heeft een butler Smithee, een reeks bedienden en veel eten. Intussen leeft Prince Garfields 'normale' leven; een kroegentocht met Jon en Odie, een lekker stukje lasagna; hij vindt het allemaal geweldig!
Maar past de kroon wel bij Garfield? Hoe goed dit altijd gewenste luizenleventje Garfield ook bevalt, Lord Dagis, eerste in lijn voor de kroon, gooit roet in het eten. Hij is jaloers en doet er alles aan om Garfield van de troon te stoten. Is Garfield hiertegen opgewassen.... (Nederlands gesproken)

4#Kate (Sandra Bullock) verlaat haar huurhuis, dat gelegen is aan een meer, om in de stad te gaan wonen. Ze laat een briefje achter voor de volgende huurder waarin ze vraagt om haar post door te sturen en meldt dat de vreemde geschilderde pootafdrukken bij de voordeur er al zaten toen zij er kwam wonen.
De volgende huurder, Alex (Keanu Reeves), ziet een huis dat erg verwaarloosd is en waar nergens een spoor van pootafdrukken zijn te zien. Als hij tijdens het verven van de steiger een hond ziet die een pootafdruk achterlaat op exact de plaats die Kate beschreef stuurt hij haar een briefje. Hij vraagt zich af hoe zij op de hoogte was van de hond. Kate stuurt een antwoord terug en zo begint een correspondentie via de postbus van het huis aan het meer. Beiden geloven niet dat ze twee jaar uit elkaar wonen.
Zo onthullen ze hun geheimen, twijfels en dromen, totdat ze verliefd op elkaar worden. Als ze besluiten elkaar te gaan ontmoeten riskeren ze elkaar voor altijd te verliezen....

5#De bijzonder kleine juwelendief Calvin Sims wordt door de wanhopige Darryl Edwards aangezien voor een lieve kleine baby. Darryl wil zo graag vader worden dat hij en zijn vrouw Vanessa Edwards de 'kleine' in huis nemen. De partner in crime van deze kleine juwelendief, Percy P, probeert de 'baby' te bevrijden en zo de gestolen diamant in handen te krijgen....

6#Marie Antoinette is zorgeloos en nauwelijks volwassen als ze wordt uitgehuwelijkt aan Lodewijk XVI. Maar de druk aan het hof van Versailles is groot en ze probeert regelmatig aan het traditionele leven te ontsnappen in wervelende excentrieke feesten. Dit terwijl buiten de muren van het koninklijke leven begint de Franse Revolutie zich af te tekenen.
Marie Antoinette wordt het middelpunt van felle kritiek en dat rijst tot een hoogtepunt als ze, onterecht, wordt beschuldigd van de gevleugelde uitspraak 'Let them eat cake', als reactie op de uitgehongerde Franse bevolking. Ze zal uitgroeien tot één van de meest herkenbare vrouwen in de Europese geschiedenis....

7#Als oplichter R.J. de Wasbeer betrapt wordt bij het stelen van voedsel van Vincent de Beer, redt hij zich door het onmogelijke te beloven: hij zal binnen een week een nieuwe lading voedsel regelen. Intussen ontwaakt een groep dieren van hun winterslaap en komt erachter dat er een woonwijk is gebouwd in hun bos! Hun leider, de gevoelige schildpad Verne, gaat op onderzoek uit en schrikt enorm van de tuinsproeiers, insectenvangers en enge auto's.
Dan komt R.J. deze groep onschuldige dieren tegen. Hij ziet een oplossing voor zijn probleem en overtuigt hen ervan dat de woonwijk een fantastische plek is, met een eindeloze hoeveelheid voedsel en van alle gemakken voorzien: er wordt eten voor de dieren buiten gezet in grote metalen bakken. Nadat de dieren onder leiding van R.J. op koekjesjacht zijn geweest, zijn ze overtuigd. Verne blijft echter twijfelen. Hij en R.J. worden toch vriendjes en leren met hun nieuwe vreemde omgeving om te gaan en deze uit te buiten. (Nederlands ondertiteld)

8#Kapitein Jack Sparrow komt erachter dat hij zijn ziel heeft verkocht aan de legendarisch Davey Jones, de kapitein van het spookschip The Flying Dutchman, met aan boord een angstaanjagende crew. De tijd dringt en Jack moet een manier zien te bedenken om zijn schuld in te lossen of anders is hij veroordeeld tot eeuwige verdoemenis....

9#Nadat het dagelijkse, weinig inspirerende leven van Amanda uit elkaar valt, komt ze in een wereld terecht die door wetenschappers wordt aangeduid als de kwantum fysica.
Chaotische gebeurtenissen en ontmoetingen leiden tot een diepere, verborgen kennis waarvan ze niet eens afwist. Net als elke held raakt Amanda in een crisis. Haar ideeën over hoe mannen zijn, hoe haar relaties met anderen zouden moeten zijn en hoe haar emoties haar werk beïnvloeden blijken helemaal niet werkelijkheid te bestaan.
Wanneer Amanda leert mee te gaan in de ervaringen, overwint ze haar angsten, groeit haar wijsheid en vindt ze de sleutel tot de grootste geheimen .Ze is niet langer een slachtoffer van omstandigheden, maar ze is op weg om de creatieve kracht van haar leven te worden. Haar leven zal nooit meer hetzelfde zijnÖ.
What the Bleep Do We Know!? is een nieuw soort film. Het bestaat gedeeltelijk uit interviews, een verhaallijn en gedetailleerde en inspirerende visuele effecten en animaties.

10#Zazie is een brutaal twaalfjarig provinciaaltje in Parijs die er niet voor terugschrikt de volwassenen om haar heen belachelijk te maken. Terwijl haar moeder haar minnaar bezoekt, gaat Zazie eropuit. Ondertussen wordt Parijs geteisterd door een metrostaking, bestormen hordes sekshongerige Scandinavische meisjes de Eiffeltoren en dreigt er een Marxistische revolutie....

Nou stemse Knipoog

orange1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 13:50

mij leek nummer 1 wel leuk

1#orange1-Break Up, The

Murkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 13:52

orange1 schreef:
mij leek nummer 1 wel leuk

1#orange1-Break Up, The

2#sandraah-Break Up

orange1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 13:55

orange1 schreef:
1#orange1-Break Up, The
2#sandraah-Break Up

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 14:25

Break up lijkt mij ook wel leuk..Ja

orange1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 14:32

orange1 schreef:
1#orange1-Break Up, The
2#sandraah-Break Up
3#nyckle-Break Up

Fairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 19:21

Leeuwarden is voor mij een grote overstapperij en ik heb me god geen idee waar ik allemaal langs moet vanaf, Boornbergum. Scheve mond
Ik wil ook best rekening met jullie houden.. En als jullie Drachten of Heerenveen te ver vinden, tja daar kan ik niks aan doen.
Leeuwarden is voor mij eigenlijk wat te hoog geschopt. Misschien kunnen we toch fifty fifty doen? En anders vrees ik dat ik niet mee kan met deze boktmeeting. Dat lukt me dan gewoon niet. Met dat vervoer enzo, dat breng ik niet op joh. Scheve mond
En verder, de leuke films die nu in de bioscoop draaien zitten bij mij op een laag pitje. Nr. 1 van het rijtje lijkt me wel aardig.

orange1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 19:44

oke als je wel wil voeg je naam dan maar in de film lijst toe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 19:50

Ierepier schreef:
Leeuwarden is voor mij een grote overstapperij en ik heb me god geen idee waar ik allemaal langs moet vanaf, [naam]. Scheve mond
Ik wil ook best rekening met jullie houden.. En als jullie Drachten of Heerenveen te ver vinden, tja daar kan ik niks aan doen.
Leeuwarden is voor mij eigenlijk wat te hoog geschopt. Misschien kunnen we toch fifty fifty doen? En anders vrees ik dat ik niet mee kan met deze boktmeeting. Dat lukt me dan gewoon niet. Met dat vervoer enzo, dat breng ik niet op joh. Scheve mond
En verder, de leuke films die nu in de bioscoop draaien zitten bij mij op een laag pitje. Nr. 1 van het rijtje lijkt me wel aardig.

je kan met ons meerijden als je wil Knipoog

break up lijkt me ook wel leuk Haha!

orange1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 20:32

orange1 schreef:
1#orange1-Break Up, The
2#sandraah-Break Up
3#nyckle-Break Up
4#Ierepier-Break Up
5#friesjeessss-Break Up

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 20:34

laat maar Bloos

Bokkiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-06 20:37

[Even ierepier er weer bij gezet Clown
Citaat:
1#orange1-Break Up, The
2#sandraah-Break Up
3#nyckle-Break Up
4#Friesjesss-Break Up
5#Bokkiej-Break Up
6#Ierepier - Break Up

Verder heb ik nog een klein probleempje Clown 25 augustus is hier dorpsfeest en tjah, dan is dus al mijn geld op, In september krijg ik weer 15 euro dus dan kan ik wel .

Fairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 20:51

friesjeessss schreef:
Ierepier schreef:
Leeuwarden is voor mij een grote overstapperij en ik heb me god geen idee waar ik allemaal langs moet vanaf, Boornbergum. Scheve mond

Je kan met ons meerijden als je wil Knipoog

break up lijkt me ook wel leuk Haha!

Als 't zou kunnen, heel graag!
Je hebt me uit de brand geholpen Dees! Haha!
* Is jou zo dankbaar Haha! Lovers *

Murkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 21:04

yoy ierepier gaat weer mee!

Fairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 21:06

sandraah schreef:
yoyoyoy0 Ierepier gaat weer mee!!!

Zoals het nu lijkt wel ja. Haha!

Murkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 21:25

gelukkig

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 13:53

Hooooooooow, hoezo ik heb me hier lang niet meer gemeld. Ammie. Jij ging toch ook? Zou ik mee kunnen rijden met jou of jij met mij dat de een haalt en de ander brengt?

Bokkiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-06 23:05

ik zal us kijken of het kan, mag en geld heb. Ik wil na dorpsfeest een keer rustig aandoen met geld want heb elke maand nooit geld!