Outdoor Gelderland meeting

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

JECKYLL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 13:26

Ik woon vlakbij Hogeschool Larenstein en ik vind het wel gek dat jullie zo ''ver'' van het evenement slapen.. ze hadden toch op het terrein ook een ruimte beschikbaar kunnen houden? Scheelt ze ook in het ophalen en wegbrengen van julllie. En hoe gaat dat dan met het ruiterbal?? Worden jullie dan naar de slaapzaal gebracht wanneer jullie willen?? Ik neem aan dat jullie dat niet willen missen?

Boktpony

Re: Outdoor Gelderland meeting

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 13:53

woplala -> 4 uur???? zooow dat is echt vroeg! hahahaha

maar ik heb er reuze zin in! neem aan dat we allemaal wel te herkennen zijn aan de kleertjes die we van hun krijgen!

en dat ruiterbal wanneer is dat dan? heb er wel wat over gelezen maar nog niet erg veel en ik wil daar ook wel ff hee eigenlijk!

JECKYLL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 14:27

Ruiterbal is vrijdag en zaterdagavond/nacht

Bellex

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 15:18

het terein bij OG is al gereserveerd door o.a. de CAH dronten, daar slapen Nicole(Nicole90) en ik ook...

Woplala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-06 15:19

Ik heb Inge net even gebeld en hier zijn de antwoorden, vanavond kan je op de site voor de vrijwilligers (www.outdoorachterhoek.nl/vrijwilliger.htm) het definitieve schema zien, dus kijk door nog even op

Vragenlijstje en antwoorden:

- Zijn er kluisjes in de sporthal, zodat we kostbare spullen op kunnen bergen?
* Inge moest de man van de sporthal nog even bellen en had zelf ook geen idee of er kluisjes waren etc. het is voor iedereen nog een verrassing.
- Zijn er kluisje of een afgesloten ruimte op het Outdoor Gelderland terrein waar je kostbare spullen kunt opbergen?
* Bij het secretariaat is een ruimte waar je je tas kan laten, deze ruimte is niet geheel afgesloten maar er zijn wel constant mensen van de organisatie die daar rondlopen en het dus ook in de gaten houden.
- Wat voor soort douches zijn er? Gezamelijke of aparte douches?
* Inge had hier ook geen idee van, zij is nog niet in de zaal geweest dus ook dit is een verrassing.
- Moet je ook je ID meenemen als toegansbewijs?
* Het is zoiezo wettelijk verplicht om je ID bij je te hebben, maar het is wel handig als je m meeneemt. Ze heeft morgen een lijst met alle vrijwilligers zodat ze het kan controleren.
- Op welke tijden vertrekken de busjes van de sporthal naar het concour terrein?
* We gaan met z'n allen naar het concour terrein en ook weer met zn allen terug en in de tussentijd gaat de deur op slot. (Zo heb ik het begrepen, misschien zijn er meerdere busjes die op verschillende tijdstippen rijden, maar dat horen we morgen wel).
- Hoe zit het met de busjes die vanaf station Dieren naar het concourterrein gaan?
* Morgenochtend rijden er steeds busjes van het station naar het terrein. Als er geen busje is moet je Inge even bellen en dan stuurt zij een busje.
- Als wij ons melden bij het secretariaat, waar laten we onze bagage?
* Onze bagage wordt dus bij het secretariaat achtergelaten en wordt aan het einde van de dag, als wij naar de zaal gaan meegenomen. Misschien dat een collega van Inge tussendoor even de bagage brengt.

Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is. Ze was ook nog druk bezig en ik wilde haar niet al te veel storen door lang te bellen Het is voor iedereen dus nog een verrassing hoe dat met die sporthal gaat aflopen.
Maar wij Bokkers redden ons wel Ik heb er iig heeel veel zin Nadeel is alleen dat ik vanavond tot 9 uur moet werken en echt om half 10 mn bed in wil aangezien Ilona en ik er om 4 uur weer uit moeten.

Woplala

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-06 15:21

JECKYLL: jij was toch diegene die foto's gaat maken op OG??
Maak je dan ook nog even een fotootje van de Bokt Bende??

JECKYLL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 15:25

Woplala schreef:
JECKYLL: jij was toch diegene die foto's gaat maken op OG??
Maak je dan ook nog even een fotootje van de Bokt Bende??

Nee dat was ik niet hoor!! Ik en foto's maken gaat nooit zo goed samen hihi

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 15:46

Nou, bedankt dat je de antw even hier hebt gezet! (alleen zijn er ook een aantal bokkers, waaronder ik, die pas in de middag komen...maarja..)

Bellex

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 16:20

ik maak wel foto's met me camera Stefanie, weet jij ook iets van het ruiterbal??

Woplala

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-06 16:31

Jaa, ik hou van foto's zolang ik er maar niet teveel op sta.. Het ruiterbal is voor iederen toegankelijk geloof ik, want zou oneerlijk zijn als er maar een paar vrijwilligers wel mogen en de rest niet toch??
Ik ben het trouwens vergeten te vragen

Bellex

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 16:53

haha geeft nii Haha...hoop dat ik mag

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 17:12

Poeh foto's....moet dat?? haha, nou ja, een paar dan....Ik heb echt een hekel aan foto's!!! (daarop ben ik altijd NOG lelijker dan in het echt )

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 18:02

Vraagje voor de mensen die later komen (16.00 beginnen), hoe laat komen jullie aan op station Dieren? Als de tijden een beetje bij elkaar liggen kunnen we dat misschien even aan Inge laten weten, ivm het busje...?
Muiszje en ik komen in ieder geval (als het goed is!) om 14.48 aan (op station dieren dus!)

Kimble

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 18:02

Ik ben wel benieuwd naar dat ruiterbal. Wat houd dat precies in? En moet ik dan nog een beetje netjes gekleed zijn. Of is een spijkerbroek ook gewoon oke?
Is er ook de mogelijkheid om zondagnacht nog te blijven slapen? Of is het de bedoeling dat iedereen aan het einde van het programma zondag naar huis gaat? Ik heb zo'n vermoeden namelijk dat het echt niet vroeg zal worden en dan moet ik het hele eind nog met de trein terug. Eigenlijk niet zo heel veel zin in.
Ik heb maandagmorgen tot half 2 vrij, dus ik zou liever maandagmorgen pas richting huis gaan.

Ik heb er in ieder geval mega veel zin in!!!

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 18:03

Tja, ik wil eigenlijk zondag niet al te laat weg (ben ook vroeg klaar) hoop dat dat kan, want ik moet maandag gewoon weer werken...

Kimble

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 18:06

Volgens mij sta ik tot 6 uur in geroosterd. Zou dat kunnen.
Nou ja we zien wel!!!

ponymeid1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 18:06

Ikke ga met de scooter, anders met auto

Kimble

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 18:11

Ff nog een ander vraagje: hoeveel shirts krijg je?
Met die warme weer vind ik het toch wel lekker om in ieder geval voor 3 dagen wel 2 shirts te hebben.

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 19:04

Ja geen idee, ik neem dingen voor er onder mee in ieder geval. Maar zooo warm gaat het toch ook weer niet worden?? (hoop het wel natuurlijk ) (neemt niet weg dat ik ook liever meer dan 1 shirt zou willen, helemaal aangezien ik 5 dagen blijf )

WinstonVDB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 19:11

Steef ruiterbal gaat voor ons waarschijnlijk niet lukken vrees ik, mn ma heeft een verjaardag en kan ons niet komen halen...

_maartje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 21:32

Mik_: nog hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag

Woplala: wat ik dus opmaak uit je antwoorden is dus dat iedereen s`ochtens om 6 uur gezamelijk naar og moeten.
en s`avonds ook weer om 23.00 uur gezamelijk naar de sporthal terug gaat.
of heb ik dat verkeerd begrepen?
ik vind als dat zo is wel een beetje onhandig, omdat wat ook al eerder is gezegt niet iedereen om 6.00 moet beginnen.

DL_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 21:47

Voor de mensen die morgen al gaan: Veel plezier!

ik kom vrijdag avond, dus zie jullie dan, neem ook een fototoestel mee, je moet toch wat op zon viptribune

Woplala

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-06 21:54

maartje15 schreef:
Mik_: nog hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag

Woplala: wat ik dus opmaak uit je antwoorden is dus dat iedereen s`ochtens om 6 uur gezamelijk naar og moeten.
en s`avonds ook weer om 23.00 uur gezamelijk naar de sporthal terug gaat.
of heb ik dat verkeerd begrepen?
ik vind als dat zo is wel een beetje onhandig, omdat wat ook al eerder is gezegt niet iedereen om 6.00 moet beginnen.

Ja, zo zei Inge het wel...Het lijkt mij ook vrij "oneerlijk" en erg vermoeiend, maar misschien bedoeld ze met "zn allen" degene die dan moeten beginnen, we wachten t maar af...
Hoelaat en waar hebben we nou n meeting??

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 21:58

He, moet jij nog niet in je bedje liggen

Woplala

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-06 22:03

Ja, eigenlijk wel, maar moet nog wat uitprinten dusjaa Het lijkt me het slimst dat iedereen die een of meerdere bokkers wil meeten gewoon en oranje of rood lintje om de rechter pols doet en dan zien we elkaar wel verschijnen ook in de slaapzaal gaan we gewoon gillen : BOKKTT BOKKTT ofzo of we hangen n A 4 tje op
Nou tot morgen, ik ga mn bed in, zit enorm te geeuwen hier!!