Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en ik wil daar ook wel ff hee eigenlijk!
en hier zijn de antwoorden, vanavond kan je op de site voor de vrijwilligers (www.outdoorachterhoek.nl/vrijwilliger.htm) het definitieve schema zien, dus kijk door nog even op 
Het is voor iedereen dus nog een verrassing hoe dat met die sporthal gaat aflopen.
Ik heb er iig heeel veel zin
Nadeel is alleen dat ik vanavond tot 9 uur moet werken en echt om half 10 mn bed in wil aangezien Ilona en ik er om 4 uur weer uit moeten.
Woplala schreef:JECKYLL: jij was toch diegene die foto's gaat maken op OG??![]()
Maak je dan ook nog even een fotootje van de Bokt Bende??![]()
Stefanie, weet jij ook iets van het ruiterbal??
zolang ik er maar niet teveel op sta..
Het ruiterbal is voor iederen toegankelijk geloof ik, want zou oneerlijk zijn als er maar een paar vrijwilligers wel mogen en de rest niet toch??
Haha...hoop dat ik mag
)
) (neemt niet weg dat ik ook liever meer dan 1 shirt zou willen, helemaal aangezien ik 5 dagen blijf
)
maartje15 schreef:Mik_: nog hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag![]()
Woplala: wat ik dus opmaak uit je antwoorden is dus dat iedereen s`ochtens om 6 uur gezamelijk naar og moeten.
en s`avonds ook weer om 23.00 uur gezamelijk naar de sporthal terug gaat.
of heb ik dat verkeerd begrepen?![]()
ik vind als dat zo is wel een beetje onhandig, omdat wat ook al eerder is gezegt niet iedereen om 6.00 moet beginnen.
Het lijkt me het slimst dat iedereen die een of meerdere bokkers wil meeten gewoon en oranje of rood lintje om de rechter pols doet en dan zien we elkaar wel verschijnen
ook in de slaapzaal gaan we gewoon gillen : BOKKTT BOKKTT ofzo
of we hangen n A 4 tje op