ik rijdt nero ook bijna elke dag, dus dat maakt geen reet uit of ik maandag wel of niet rijdt!
Ik dacht in 1e instantie ook 1 uur ja
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Talisa schreef:De ene helft (ash laura enz) komen om 11 uur 's ochtends en lon en daan enzo komen pas om 4 uurDus tijd maakt niet uit
![]()
Eeehm. Rijbroek meenemen ja, geld, ik zou 20 euro meenemen maarja dat ben ik..paarden huren , 2 uur --> ±15 euro
Verder, ik heb hier niet voor iedereen genoeg slaapspullen dus mensen die met de auto komen graag hun eigen kussen+slaapzak+matje mee.. Maar mensen die met de trein komen hoeft dat niet, wel veel gezeulNaja ik weet dus niet precies hoeveel rotzooi ik heb hier om te slapen
![]()
Ik ga wel ff tellen enzo
Talisa schreef:Waarom kwoot je dat?
Talisa schreef:Ja wat ik allemaal aan vlees etc haal.
Ashleey_ schreef:Talisa schreef:Ja wat ik allemaal aan vlees etc haal.
nu voel ik me echt uh.. weet niet
We hebben de hele tijd aangeboden om mee te betalen! Sta daar nu nog voor open.. ik bedoel lijkt me ook idd aardig wat kosten..
Talisa schreef:Als je daar ook nog aan mee moet betalen, kunnen jullie helemaal niet paardrijden lijkt me.
Citaat:Prijzen verhuur
Paarden:
€ 8,00
Per uur
Paarden met begeleiding:
€ 12,00
Per uur
Nerootjeh schreef:Talisa schreef:De ene helft (ash laura enz) komen om 11 uur 's ochtends en lon en daan enzo komen pas om 4 uurDus tijd maakt niet uit
![]()
Eeehm. Rijbroek meenemen ja, geld, ik zou 20 euro meenemen maarja dat ben ik..paarden huren , 2 uur --> ±15 euro
Verder, ik heb hier niet voor iedereen genoeg slaapspullen dus mensen die met de auto komen graag hun eigen kussen+slaapzak+matje mee.. Maar mensen die met de trein komen hoeft dat niet, wel veel gezeulNaja ik weet dus niet precies hoeveel rotzooi ik heb hier om te slapen
![]()
Ik ga wel ff tellen enzo
Talisa schreef:Als je daar ook nog aan mee moet betalen, kunnen jullie helemaal niet paardrijden lijkt me.
Ashleey_ schreef:hee maar zeg eens even Ta. Hebben we nu dan iets verkeerds gezegd of gedaan.. want worden echt ineens aangevallen.
En anders gaan jullie toch wel 2 uur rijden? Dani en ik hoeven ons niet te vervelen hoor..
Vind alleen jammer dat er zo gereageerd werd want daar waren Dani en ik écht niet op uit!
Abalaydi schreef:Daan- ik ga niet voor een uurtje paardrijden betalen, vind ik te kort- want Midlaren is zo mooi enzo.Ashleey_ schreef:En anders gaan jullie toch wel 2 uur rijden? Dani en ik hoeven ons niet te vervelen hoor..Abalaydi schreef:Dan kunnen ze niet eens naar Glimmen zelf komen.
Talisa schreef:Nee, maar ik dacht dat we 2 uur hadden afgesproken.