Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
rakkertje13 schreef:Nou hier wat datums waaruit je kan kiezen:
4 Mei (donderdag, is dodenherdenking maar dat is pas 's avonds?)
13 mei (zaterdag)
14 mei (zondag)
En ja.. roep maar of je kan![]()
rakkertje13 schreef:Wil Amandarijn niet ook mee ofzo?
klaasjuhhh schreef:Uhm volgens mij niet meer, bang dat haar paard er vandoor gaat.
kissbambino schreef:4 mei is een DONDERdag hor
Amandarijn schreef:klaasjuhhh schreef:Uhm volgens mij niet meer, bang dat haar paard er vandoor gaat.
Nou, dat klinkt ook zo aanstellerig.Maar ik weet nog niet of ik van mijn ouders mag en of we op die datums dat jullie hebben voorgesteld kunnen.
rakkertje13 schreef:ik en xxsweet hebben 2 ponys, zijn "bomproof" & heel sociaal....gaan we voor jouw rijden en kan je paard geen kant op
shetlandlove schreef:Ook al niet te rijden te paard...ik zit met vervoer...kan mijn oom nl. niet altijd vragen hij brengt me altijd al![]()
ik kan wel naar oudega rijden en mn paard een nachtje bij iemand stallen en dan naar het smalle ee...dacht ik tenminste
shetlandlove schreef:jah ik woon vlakbij Heerenveen, maar als het goed is kan ik in 1 dag wel naar Oudega rijden te paardAls ie daar een nachtje staat wat vast wel mag (ken je handelaar Bruinsma, tevens ook bed&brochje op de eastersanning?)
dan dacht ik dat t mss wel mogelijk was om naar Smalle Ee te rijdenmaar dat werkt dus ook al niet
![]()
maar een minimeeting is misschien wel eens leuk om te houden