want de enige die nu in me bed ligt is héél klein

ooh trouwens ik heb er nog een in me bed, een huskey

maar ik denk dat ik die niet mee ga nemen

want die komt uit zwitserland en volgens mij was ie nogal duur

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
aliesje schreef:Nou als ik je arm eraf zaag dan ben je niet meteen dood, dat je dood bloed is iets anders!
Misz_J schreef:ow jee.. ik heb een hoop gemistINTERNET was/is KEDUUK!!
![]()
Zo te hore zijn de meeste van jullie er al helemaal van overtuigd dat het hier word gehouden..en de laatste keer dat er een lijstje is gemaakt, wil ik graag vaststelle..
Wie komen er:
1 Ilkkah * Nathalie, 16 jaar
2 crazy_funky * Priscilla 20 jaar
3 Jenni * Jennifer, 17 jaar
4 Aliesje * Alisa , 17 jaar
5 Mietje * Evelyn, 18 jaar
6 Inky_devil* Inge, 21 jaar
7 Blondy_love * Ilse, 15 jaar
8 judith_cloud * Judith, 15 jaar
9 Flew * Mayra, 17 jaar.
10 SnelleMarz *Marcia, 17 jaar
11 Misz_J * Cheryl14 jaar
12 Mandy_b_s *Mandy, 15 jaar
13 Myra *Myra, 16 jaar (tegen die tijd 17 )
****VOL!!****
En idd.. ik zou the hostel regelen.. en hierbij meld ik dat dat ik die al 4 dagen in huis heb *o/* JIPPIE!!! *o/* Ik moet zeggen dat het me een erg enge film lijkt
Ik heb trouwens een plannetje.. Als we nou een lijstje starte met wat iedereen lkkr vind, qua ete.. dan kunne we dat later verdelen over iedereen die meegaat, dat is wat makkelijker voor mijen iedereen heeft wat zij lekker vind.. dan probeer ik zo veel mogelijk voor drinken te zorgen, wel een beetje duur denk ik voor max. 13 man
maar zie wel
jullie hebbe ook treinkoste..
blijft echt IEDERÉÉN slape?!?!?
judith_cloud schreef:Als het kan blijf ik wel slapen ja... Anders moet ik s'nachts weer terug met de trein naar groningen.
En volgens mij is er niet veel meer verandert toch?
Misz_J schreef:Ik heb trouwens een plannetje.. Als we nou een lijstje starte met wat iedereen lkkr vind, qua ete.. dan kunne we dat later verdelen over iedereen die meegaat, dat is wat makkelijker voor mijen iedereen heeft wat zij lekker vind.. dan probeer ik zo veel mogelijk voor drinken te zorgen, wel een beetje duur denk ik voor max. 13 man
maar zie wel
Misz_J schreef:nou, ik zou het banketstaaf vinden als de helft weg zou moeten gaan.. maar ik ben bang dat het gewoon niet past, zoveel mensen
Overigens, wat word er nu met mijn idee gedaan..???Misz_J schreef:Ik heb trouwens een plannetje.. Als we nou een lijstje starte met wat iedereen lkkr vind, qua ete.. dan kunne we dat later verdelen over iedereen die meegaat, dat is wat makkelijker voor mijen iedereen heeft wat zij lekker vind.. dan probeer ik zo veel mogelijk voor drinken te zorgen, wel een beetje duur denk ik voor max. 13 man
maar zie wel
Ilkkah schreef:Enige belangrijke om van mij te weten is dat ik geen prik lust en alleen maar melk drink
*wil van iedereen een foto*