boktmeeting Den Haag (nr.2)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Auky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 16:00

Inge kon toch niet mee ivm die osteopatische behandeling van Devil?
Ik zal Kimberley even een pbtje sturen..
11 uur is een mooie tijd

Maris89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-06 17:55

Achja tuurlijk. Hmmz, even op de reactie van Kimberley wachten dan . Dan zijn we met:

Citaat:
Ik met Giorgy
Kim met Auke
Kimberley met Ninja
Pipanda met Pepe
SnelleMarz met ??

SnelleMarz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 18:12

HAHA ik schaam me kapot,
ik weet zijn naam niet eens.
*ik vind het gewoon een onmogelijke naam.
Maar daar kom ik nog wel achter.

Heb het sleuteltje gehad, dus ik mag hem zeker weten rijden
naar buiten mag ik ook, en oversteken, madestein in, mag ik ook.
Dus 't komt allemaal wel goed.
Strand issie ook al tig keer geweest, dus agh.
Hij is als 't goed is gewoon super braaf, en anders ga ik maandag alvast een 'proef' ritje buiten maken

Ik vind 11 uur ook wel een mooie tijd, dan kan ik daarvoor nog even met Snellis stappen

@ Auky, hoelaat wil jij dan ongeveer (achter) 't hcw vertrekken?

SnelleMarz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 21:03

Citaat:
Ik met Giorgy
Kim met Auke
Kimberley met Ninja
Pipanda met Pepe
SnelleMarz met Parthenon

Auky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 07:41

haha wat een stunt Marcia maar ik geef toe, het is een flinke mond vol. Parthenon

Eeh ik denk dat we net zo goed met z'n allen bij HCW kunnen vertrekken, iedereen komt er per slot van rekening langs op weg naar H&G..
Dat we gewoon daar op dat veld afspreken?

SnelleMarz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 11:23

Ja op dat landje gras achter 't HCW zou heel goed kunnen, maar 't maakt mij allemaal niks uit

Auky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 16:26

maakt mij verder ook niets uit
Nog even afwachten of Kim van Ninja meegaat en dan kunnen we definitief afspreken

kimftNinja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 17:22

jammer..ik kan niet mee..die andere verzorgster is van de week bijna met Ninja in de sloot gevallen. Die is nu dus flink bang en kan alleen op woensdag naar buiten en dus moet ik 's avonds even met haar mee om haar over de bruggetjes te krijgen! Dus volgende keer ben ik weer van de partij!

SnelleMarz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 17:49

Jammer
sterkte ermee!

Maris89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-06 18:43

@ Kim: Kan Ravel_Lover niet mee?

@ Kimberley: Jammer zeg. Nouja er zal vast wel nóg een meeting komen

Misschien komt het andere verzorgstertje van Sjors even langs om een paar foto's te maken .

[edit]

Grasveldje bij HCW vind ik ook goed , kom er toch langs!

Auky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 18:56

Ravel_lover heeft op het moment geen verzorgpaardje meer (nouja, ze heeft er wel twee, maar een A-pony en een Shetlander) dus dat gaat niet..

Dus dat wordt een ritje met z'n drietjes?

Maris89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-06 18:58

Is Seven al weg? Zielig zeg...

Met z'n viertjes denk ik? Als Miranda nog zin heeft (Pipanda).

pipanda

Re: boktmeeting Den Haag (nr.2)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 20:06

Ja,ik ben ook van de party ,Ik heb er zin in. Woensdag ben ik altijd vrij dus dan hoef ik geen vrij te vragen .Ik hoor wel hoe laat we hier weggaan maris.
groetjes Pipanda

Auky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 23:00

ohja sorry helemaal vergeten Viertjes dan!

Seven is inderdaad al weg.. ik pb je wel even het verhaal, ivm die relletjes hier toendertijd over hem..

kimftNinja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 16:45

Ik heb eindelijk mijn topic over Jumping Amsterdam gemaakt Als jullie een berichtje achter zouden willen laten?
viewtopic.php?f=101&t=581269

Maris89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-06 17:48

@ Kim; Bedankt, ik heb je er 1 teruggestuurd.

@ Miranda; We spreken om 11 uur af bij HCW, zullen we dan rond 10en weggaan van stal? Stuur je ook wel even een PM.

@ Kimberley; Zal even een berichtje achterlaten .

SnelleMarz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 19:10

woh, doen jullie er een uur over om naar 't hcw te komen?
wordt een lange rit voor jullie dan

Maris89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-06 19:37

Nee, dik een half uur . Maar je weet maar nooit met dat gekke beest , als ik alleen ga staan we weleens te tutten . Maar met z'n 2en draven we flink door . (dan durft ie ook meer, de schijterd!)

Enne, hij is het wel gewend hoor We doen dit zeker wel 1x in de 2 weken als het niet meer is. (Andere verzorgster gaat ook vaak)

_hannah_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 20:37

Zo tijdje niet bij geweest. Zal het hele veearts verhaal even hierheen kopieeren.

_hannah_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 20:41

26 febr 2006:
Vandaag werd ik echt vreselijk vrolijk wakker! Ik ging eerst lekker rustig ontbijten en douchen enzo. Toen ging ik naar een oud stalgenootje die nou op een hartstikke leuke recreatie stal staat. Was zeker gezellig en we hebben weer afspraken gemaakt om samen met de paardjes het bos in te gaan. Toen op de fiets weer naar Star, stukje fietsen vanaf daar, maar gelukkig had ik (zoals altijd) mijn mp3tje aan. Op stal zag ik een hartstikke vrolijke star en een lege, zonnige bak. Ik had echt vreselijk zin om hard te werken dus dat gingen we doen. Het eerste kwartiertje liep hij (zoals gewoonlijk, hij is inmiddels al 18) wat stroef. Ik kreeg hem goed los, en daarna heb ik 3 kwartier echt heerlijk gereden! Toen belde mijn nichtje me dat ze zuidhollands kampioen judo was geworden. Ik hartstikke blij voor haar en vertelde haar nog dat ik zo heeerlijk had gereden! Ik zat trouwens nog steeds op star. Toen ging ik nog even lekker zonder zadel naar buiten. Inneens sprong hij een beetje raar weg. Niets vreemds hoor, doet hij vaker. Maar toen ik verder reed liep hij niet lekker. Even proberen te draven maar dat voelde echt fout. Ik terug gestapt en gevraagt of iemand even naar zijn linkerachterbeen wilde kijken. Ik dus met hem aan de hand rennen maar ik wist al dat het fout zat. Er zat ook een dikke vochtbobbel en hij zette zijn voet telkens op rust. 10 minuten afgespoten.... God wat ben ik geschrokken. Ik weet echt niet meer wat ik nu moet. Hij liep echt vreselijk en hij kon amper staan, zo zielig. Ik weet het niet meer hoor....

8 maart 2006:
Op de foto's en scans is te zijn dat Star waarschijnlijk een scheurtje in zijn kogelgewricht heeft. Dit is nog niet zeker. Ook heeft hij een tussenspier blessure. 3 weken stappen en dan weer terug. De veearts zei dat we echt niet de hoop moeten opgeven maar ik begin het wel een beetje somber in te zien....

4 april 2006:
Gelukkig geen scheurtje in de kogel! Dat is wel heel fijn. Met de pees gaat het ook al een stuk beter. Nog 3 weekjes stappen, mogen er nu op. Elke dag een uur zelf stappen en een uurtje in de stapmolen. klinkt best aardig allemaal!

21 april 2006
toen ik vandaag bij Star kwam deed hij heel afstandelijk, niet zoals normaal. Normaal is hij juist heel vrolijk en nieuwschierig maar vandaag hoefde hij niets van me te weten. Ik vond dit al vrij vreemd maar haalde hem toch maar uit z'n stal om te gaan poetsen. Hij liep wat stijf dus ik deed al heel voorzichtig. Toen ik hem ging poetsen deed hij heel afwezig en ongeinteresseerd. Raar vond ik. Toen ik over een bepaalde plek op z'n rug borstelde dook hij helemaal in een. Ik schrok hier behoorlijk van. Waar kwam dit nou inneens vandaan? Z'n zadel kan het niet zijn. Dat is een vrij nieuwe Passier gilbert die pas nog is nagekeken. Ik keek nog even aan wat hij verder deed. Toen ik 1 van z'n voorbenen op tilde om z'n hoeven uit te krabben zette hij zijn achterbenen heel ver uit elkaar. Ik had het idee dat hij anders geen balance had. Toen inneens leek het alsof hij viel, hij verloor zijn everwicht en trok zelfs z'n halster af. Toen stond ik helemaal te trillen en raakte ik echt een beetje in paniek. Hij zag er niet goed uit, gedroeg zich raar en leek ook echt pijn te hebben. Ik dus wat belletjes gemaakt en donderdag moeten we naar de veearts. Maar eigenlijk ben de moed nu echt een beetje kwijt. Ik weet het ECHT niet meer. Het is nu zo vaak fout gegaan! Maar elke keer bedenkt die veearts weer iets wat zou helpen. Ik hoop er nu eigenlijk het meest op dat hij een landje op mag. Hij is tenslotte al 18. Als dit kan ben ik echt heel erg blij, ik ben zo bang dat hij afgemaakt moet worden, maar zo kan het iig echt niet meer. Er moet echt wat gebeuren. Pffff.. Ik zie het helemaal niet meer zitten zo..

26 april 2006
Vandaag naar de DA geweest en het stond idd los van de peesblesure. Hij was vooral erg stijf door het stappen en hij moet ook vrij snel weer naar de smit. Z'n rug zat ook wat vast door het stilstaan en stappen dus die masseren we even. Alles bij elkaar leek het heel erg maar het viel dus reuze mee! Ik ben natuurlijk heel blij en had dit totaal niet verwacht. We mogen nu ook 5 minuutjes draven recht uit op verharde weg.. aan de hand. En als dat goed gaat (over 1 a 2 weken) mogen we er ook op. Na 4 weken dan terug naar de DA en als hij dat nog beter gaat mag hij ook op het land en kunnen we misschien zelfs weer de bak in.. Nou mijn dag is weer goed hoor.

_hannah_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 20:41

oh iets langer dan ik dacht!!! maar ik ga natuurlijk wel foto's maken van jullie!

Maris89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-06 20:42

Kom je ook gezellig langs ?

Auky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 21:26

Fijn hannah dat er weer iets vooruitgang in zit!
We blijven natuurlijk duimen voor Star en natuurlijk ook voor jou!

SnelleMarz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 11:58

dus we hebben nog ene fotograaf ook? wat leuk

_hannah_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 18:52

Jep, ik wou dat ik zelf mee kon rijden.. Maar het gaat echt nog zeker 3 maanden duren voor dat er weer enigzins in zit... Misschien neem ik m'n spiegelreflex camera mee. Maar die foto's moet ik dan afdrukken dus dat is wel weer een duur grapje.