Vrijdag als medewerker, alhoewel ik niet echt gewerkt heb omdat er beetje veel mensen waren. Heb nog wel tijdje boekjes verkocht bij de bit-piste, maar helaas ook daar geen bokkers gespot. Had dus wel zo'n mooie jas aan, en shirtje dat we mogen houden!
Vandaag gereden, bij de 1ste show van het nrps was ik reserve en heb dus maar paar stukjes gereden. Vanmiddag was ik de enige nrps-er en heb gewoon lekker getrained zodat mensen konden zien wat ze allemaal konden.
Vond laurens trouwens beetje arrogant, gister na zijn show zaten we met een groep HAS-sers even te kletsen, komt ie langs: willen jullie met mij nog op de foto?
Vond laurens trouwens beetje arrogant, gister na zijn show zaten we met een groep HAS-sers even te kletsen, komt ie langs: willen jullie met mij nog op de foto?
soo, das zeker arrogant, dan zou ik zeggen, nee, met jou niet...ofzo.weet je wel.
Ik heb niet echt iets om op te pinnen van bokt. Of toch, ik had zo'n plaatje (van toen we met z'n allen naar Dorine geweest zijn, al weer 1,5 of 2,5 jaar geleden? ) maar ik weet niet waar dat is.
Alleszins je mag altijd hallo zeggen tegen mij! Wij brengen onze hond mee. (zie profiel) héél herkenbaar xxx
Kom er ook net vandaan en morgen weer (in de NSIJP stand in de fokkerijhal).
yep in sommige winkeltjes kun je pinnen, maar volgens mij lang niet overal. Weet in elk geval zeker dat het kan bij media boekservice en hyporama. schijnt best duur te zijn zo'n mobiel pin-ding huren dus daarom hebben ze dat ook niet allemaal denk ik.
Wat me trouwens gaaf lijkt morgen, laurens op een ijslander;-) clinic vandaag met anky edward en imke was erg mooi. Wat is die Ravel toch een gaaf paard!
jaah ik ga zeker wel kijken naar die ijslander/laurens! pff dat ik jullie niet gezien heb zeg, was ook bij beide dingen zal wel komen doordat ik niet weet heo jullie eruit zien
wie heeft er een Amazone gehad? Die deelde mijn vriendin en ik uit Hebben jullie in de recreatiehal die shelander gezien die Z2 loopt? Die vond ik echt heel gaaf
Ik neem zeker mijn fototoestel mee en ik ga nu direct mijn batterijen opladen, anders ben ik zeker dat het toch uitvalt zodra ik wil beginnen fotograferen xxx
jah dat was chipito, de minidekhengst van 85 cm (geloof ik) van de black riders, van de pennyshow.. die zijn er morgen weer btw hoor! beest kan alles aan de lange lijn, echt sweet. nou die leonberger zal wel opvallen jaah die kan zo meelopen met de shetlanderrace
De clinic met Edward, Anky en Edward was echt super! Daar hadden we tenslotte de hele dag op zitten wachten. Ik heb best wel hele aardige foto's gemaakt. Zo gaaf dat hij Ravel bij zich had. Ik heb weer zitten kwijlen.
45u
Geplaatst: 17-09-05 22:33
.
Laatst bijgewerkt door 45u op 10-03-22 20:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik ben ook terug. Veel gezien, maar ook veel niet gezien en daarom gaan we morgen weer. Clinic van Rien vd Schaft was gedenkwaardig... die vos die daar meeliep die struikelde letterlijk over zn eigen achterbenen! Hij slofte zo vreselijk met zn linkerachterbeen, ik snap niet dat ie daar niet iets over gezegd heeft. Verder clinics van Anky en Imke gezien, gesjanst met Laurens, de draverijen, de NH, het springen... maar nog heel veel wat we nog moeten zien.