Ik weet ook niet of ik nog meega. En de dag voor school, en het is nog steeds onduidelijk wie wel en niet. En ik weet niet of ik dan al een keer buiten ben geweest. Ik wil eerst even goed duidelijkheid, voordat ik echt zeker meega.
Dus geen buitenrit meer? Kan dr geen onderlinge wedstrijd ofzo geregeld worden? Naja, beetje stom idee want dat is nog meer werk Wat dan ipv een buitenrit?
Ik vind het eigenlijk heel stom als we nu geen buitenrit gaan doen.. Ik heb alles geregeld,gezorgd dat ik die datum kon (afspraak afgezegt). Net als alles is geregeld,kom je aan met ¨Mischien beter iets anders?¨ Nee,kunnen we dan niet nog een aparte meeting erbij? Ik mag van de eigenaren van de pony,you het dus heel jammer vinden als het nu in 1 keer niet door gaat.. Gewoon eigen paarden en verzorpaarden denk ik dan. Een onderlinge wedstrijd?Ik zal eens vragen aan de eigenaren van de pony.Die hebben een groot veld. (Als weide,maar ik heb ze daar eens een onderlinge wedstrijd zien houden..)
hehe ja jij mij al wel, en merel ook maar de rest niet naja kun je echt nog niet even vragen of het kan?? ik wil echt weer super graag rijden op ciuffo en ik wil mee meeten