dagje western rijden bij Rossworld (drenthe)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mloesj

Re: dagje western rijden bij Rossworld (drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 22:18

wat leuk grietje dat het zo gezellig was! Hebben jullie vandaag ook een leuke valentijnsdag gehad?
Wat Sanex al zei, dat je wel geluk had dat je met een 'normale' gozer te maken had en niet met iemand met rare ideeën. maar dan help 4/5 jaar karate zeker!

Bij ons was het (valentijn) ook weer een populaire dag, mn zus en dr vriend helemaal happy en roze aan t doen Tong uitsteken
k ben sinds paar weken weer vrijgezel: heerlijk! en vond het dus wel grappig om iedereen zo 'hyper' te zien.
hoop dat jullie ook allemaal een leuke dag hebben gehad met eventuele personen die helemaal stapel op jullie zijn Haha!

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 22:34

Heb een kaartje gehad... van mn vriend.. ik hoopte nog zo op dit jaar niet weer een Didl-kaart... Kwam de postbode, ik hoopvol die envelop open scheuren en..... ach, mannen he Haha! ( weer een Didl-kaart, de zoveelste Verdrietig )

Ik zelf ben heerlijk vullietijnsachtig bezig geweest. Heb 'ons' nummer van de Counting Crows gister gebrand ( Accidentally in love, de soundtrack van Shrek 2 ) op een cd die ik beplakt heb met een shrek-plaatje. De binnenkant van de hoes hetzelfde plaatje als op de Cd en de buitenkant van de hoes Shrek en Fiona die naar een ondergaande maan aan het water zitten te kijken ( hoe romántisch Haha! Misselijk )
Die ingepakt in rood papier, een wit gevouwen hartje erop geplakt.
Vamorgen in de vroegte allerlei lekkere broodjes bij de bakker gehaald en bij de bloemist 3 rozen ( 1 voor mn vriend, 1 voor mn ma en 1 voor schoonma ) mooi in laten pakken.

Zo op de scooter met mn spul richting vriend. Tijdens het draaien van de cd lekker de broodjes opgesmikkeld Haha!

Zijn valentijnskaart met schaapje met gouden hartje in de hand heeft hij als het goed is vanmiddag via de post ontvangen...

Boehoe... mag ik heel even medelijden van jullie ? Hij al die cadeautjes, die ik vol liefde gemaakt heb, ingepakt heb en gekocht heb.. en ik mn Didl-kaartje..... Huilen Koe Haha!

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 22:43

Ja idd je hebt gelijk Mloesj, het was link maar het voelde zo goed die zaterdag avond, de meeste jongens die gaan op stap om te scoren, hij was daar absoluut niet mee bezig, het enige wat ie me gaf was een zoen op me wang met de woorden, lekker slapen.
En idd die aantal jaren karate is zeer goed voor je zelfverdediging hoor, had um desnoods wel van me afgeslagen, en ik weet dat ik altijd mn pa kan bellen als er iets is en dan komt ie me meteen ophalen.

Valentijnsdag is voor mij een doodnormale dag, en heb er ook nog nooit wat aan gedaan, eigenlijk heb ik er een gruwelijke hekel aan.
Het is net zoiets als met kerst, mensen van je familie zie je haast nooit en met kerst moet je ineens gezellig gaan lopen doen en is er overal vrede op aard.
Net zoals valentijn als je van iemand houd hoef je dat ect niet op valentijn te laten blijken, dan is het elke dag valentijn.
Trouwens hij is vanaaf voor zijn werk nog wel ff snel langs geweest en heeft me een heel lief beertje gegeven Haha!
Aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh me is happy Haha!

Meissss je hebt echt mijn medeleven hoor!!
Dit is geen stijl Tong uitsteken
Ach maar je moet zo maar bedenken, jongens weten bijna nooit wat romantisch is Tong uitsteken Haha!
Ze moeten dat spul gewoon afschaffen

mloesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 22:48

aaaaaah Haha! *heeft medelijden*

Dat zijn mannen heah (om even gegeneraliseerd te spreken) Je kan ook blij zijn omdat hij er überhaupt aan gedacht heeft en nog de moeite (kuchkuch :S )heeft gedaan om voor een kaartje te zorgen. Je hebt ook kereld die gewoon elke speciale dag vergeten.

Oeh Grietje ik ben blij dat er nog iemand is die er zo over denkt!! valentijnsdag is leuk voor mensen die er 'behoefte' aan hebben (denk aan mensen die al 40 jaar met elkaar getrouwd zijn en elkaar niks meer te zeggen hebben) of er van genieten, maar k zie het meer als een dag waarop je verplicht naar je geliefde toe moet gaan om hem/haar die dag te aanbidden. Dan is zoiets kleins als een kaartje of knuffeltje wel hardstikke leuk en kan idd ook gewoon op elke andere dag.

een vriendin van me wist ook echt niet wat ze moest kopen voor dr vriend en kwam ze met het leuke idee om een foto van haar op een boxer te laten printen!! GEWELDIG IDEE!! dus morgen hang ik aan de telefoon voor een verslag van DE reactie Haha!

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 22:55

Mloesj schreef:
een vriendin van me wist ook echt niet wat ze moest kopen voor dr vriend en kwam ze met het leuke idee om een foto van haar op een boxer te laten printen!!

Euhmmm nou mag ik misschien wel super blond zijn, maar wat bedoel je hier mee??
Een boxer short of een boxer hond

mloesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 22:58

hahahaha aaaah arme hond, nee joh gelukkig niet... zou dat eigenlijk wel kunnen? nee te zielig das gewoon een tatoo Boos! aah
nee gelukkig had ze t idee van van boxershort!! Tong uitsteken

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 23:01

Dus zij lag op een boxershort en heeft dat laten printen????
Werkelijk ik voel me nu echt zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer dom, ik snap um niet!!!!!!!

mloesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 23:06

xXGRIETJEXx schreef:
Dus zij lag op een boxershort en heeft dat laten printen????
Werkelijk ik voel me nu echt zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer dom, ik snap um niet!!!!!!!

bwahahahahahhahaha geweldig k krijg allemaal beelden in mn hoofd!!
nee sorry had t wat duidelijk moeten uitleggen.
maar je kan vanaf je computer een foto of tekst, wat je maar wilt, op een speciaal blad printen en dat vervolgens op een kledingstuk strijken. meestal op een t-shirt, maar zij koos dus voor een boxerSHORT Knipoog

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 23:10

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah kijk nu snap ik um tenmiste Haha!
Ik dacht al zij gaat op een boxershirt liggen of op een boxer hond zitten en maakt daar een foto van en stuurd um naar hem op whahahaha, ja sorry mijn gedachten vliegen de laatste tijd welleens op tilt Tong uitsteken

mloesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 23:12

bwahahahahaha Haha! Haha! Haha!!!
geweldige gedachtegang!
*applaus Haha!*

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 23:38

Whaha Grietje, ik lig dubbel om je verwarringen Haha!

Ach, valentijn is idd een commerciële oliebol, maar vind het toch altijd leuk om even een klein gebaar te doen, en dan niet richting geliefde alleen, maar dus ook naar mn ma en schoonma toe ( die roos )

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 23:58

Ja heb je helemaal gelijk in Sanex, maar waarom moet het zo standaart op 14 feb????
Je kunt je ouders en schoonouders op 6 mei ook iets geven, het id is het zelfde alleen Valentijn is gewoon iets waar het op verplicht word (vind ik!!)
Kerst is precies het zelfde, vrede vieren op aarde, maar waar is de vrede???
En vrede kun je ook op een zomersedag vieren!!
Net zoals Valentijn, maar ja dan zal ik wel weer appart zijn, maar dat weet ik ondertussen al, en ik denk ook wel dat jullie daar al een beetje achter zijn Tong uitsteken

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 00:13

Ohja maar ik doe dat soort dingen wel vaker hoor, spontaan iets geven, kaartje sturen, in mn paardrijkleding op zaterdagochtend bij vriend in bed springen ( vooral die paardenkleding als ik net uit de stallen kom vindtie dan leuk Clown )

Kerst is idd ook zoiets, zo schijnheilig met zn allen bijelkaar, eerlijk gezegd heb ik daar meer een grondige hekel aan dan aan valentijn. Valentijn is bij mij meer een geintje, kerst is schijnheilig vredig samenzijn tegenwoordig

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 00:17

Sanex je slaat de spijker op zn kop!!!!!

Heb gewoon een hekel aan die standaart dingen, doe veel liever iets spontaans, gewoon op een doodnormale dag een ontbijtje klaarzetten voor de vriend of schoonouders (als je het er goed mee kunt vinden natuurlijk), ouders zomaar een bosje bloemen geven, noem maar op je kunt van alles wel bedenken.
Die standaart dingen mogen ze van mij part wel afschaffen, Valentijn, Kerst, Sinterklaas, alleen oud en nieuw moet blijven want dat zijn altijd wel leuke feestjes Tong uitsteken

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 00:23

Zelfs oud en nieuw heb ik een hekel aan.

Dat ellenlange uitzitten, je voert geen flikker meer uit die avond, hangt maar wat, te wachten tot het 12 uur is... en dan ? Ohja, gelukkig nieuwjaar, zo leuk, kuskus.. bleugh. Vervolgens wordt er voor tonnen aan irritant klinkende stinkrommel de lucht in geschoten, je flikkert bijna over de zooi en in de plaatselijke dorpskroeg is het een vieze stinkende bierzweetbende. Iedereen die je niet kent denkt je plotseling wel te moeten kennen en met hun vieze zweterige bierlichamen je gelukkig nieuwjaar te moeten zoenen... jasses.

Zo beschrijf ik het wel heel depri he ? is het ook Haha!

Afgelopen oud en nieuw heb ik de hele avond op water gestaan en had ik het om half 3 bekeken, ben nog wat gaan internetten en daarna lekker onder de dekens gekropen, just like every day!

Arnoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 00:33

Mannen worden weer eens lekker over 1 kam geschoren..... Boos!

Persoonlijk vind ik valentijn niks, maar dat is niet omdat ik niks om romantiek zou geven. Het is alleen weer een zoveelste vorm van Amerikaniseren. Dat die Amerikanen een dag nodig hebben om romantisch te zijn wil toch niet zeggen dan wij Nederlanders dat ook nodig hebben. Voor een romantische bui heb ik geen valentijn nodig hoor. Bloos

Leuk voor je hoor Grietje, ik zou zeggen geniet ervan.
Maar ik moet me aansluiten bij het risico verhaal en hik klink misschien als een oude banketstaaf, maar met 5 jaar karate begin je tegen een vuurwapen niks hoor...... 2 weken terug heb ik hier in Assen ook een meisje aangevallen zien worden door een jongen. Ik reed met de auto langs, ben gestop en heb luid getoeterd. Hij is toe weggerend, dus........

Even weer de vrolijke berichten..... Clown Volgens mij hebben we met de leeftijd een redelijk bij elkaar liggen groepje. Ikzelf ben 25 bijna 26.

Maar nog 2 weekjes en dan kennen we en nu maar hopen dat het weer dan ook zo ver is..... Haha!

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 00:38

Hahahaha wat beschrijf je dat geweldig, nou weet je wat jij en je vriend komen hier maar met oud en nieuw, dan kun je zien dat het ook een stuk leuker kan Haha! Tong uitsteken

Hahaha Arnoud, de meeste mannen worden idd over 1 kam geschoren omdat ik nog nooit een jonge heb ontmoet die echt iets romantisch deed, dus dan gaat het makkelijk he Haha!
Ja oke een vuurwapen das natuurlijk weer een ander verhaal dan weet ik niet wat ik zou hebben gedaan maar ja....

Leeftijd van het Rosworld groepje zit tussen de 13 en de 27 dus Haha!
Van alle leeftijden wat dus het kan nooit vervelen lijkt mij Haha!
Ach en trouwens, meestal ben ik bejaard hoor, zoals vandaag, vet last van me rug en ik kan niks hahahaha Haha!
Ach we gaan vanzelf dood toch??? Tong uitsteken

Oehhh nog 2 weekjes en dan rijden op Rosworld, owja ik zal jullie metteen maar ff waarschuwen, ik heb die avond ervoor groot feest in het dorp en meestal gaat het iets te raar hahahaha, probeer me in te houden, anders krijg ik allemaal vreemde reacties die zondags Tong uitsteken

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 00:41

Groot feest in S'veen ? Ist mogelijk ? Hmz, misschien toch die kant eens uitgaan Knipoog

Komt nog zo'n heerlijk vooroordeel over mannen : Hij vind oud en nieuw wel leuk natuurlijk, er is bier en zn kameraden.. wat wil je als man nog meer ?

( haha nee hoor, mijn vriend drinkt zo'n 3 keer in het jaar, met oud en nieuw, met centerparcsuitje van hem en zn kameraden en met kerst, het is geen doorgewinterde lallende weekend-zuiplap dus hij mag blijven Knipoog )

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 00:47

poedersuiker ik zit me net ff te bedenken, het feest is niet de dag voor Rosworld, het is 26 maart pas en dan zit ik op Ameland, euhmmmmmm probleeeem hahaha, hmzzz maar ff kijken hoe we dit oplossen...
Maaruhh Sanex voel je geroepen ik nodig je bij deze uit om 26 maart hier int Fean te komen, ff feesten enzo Haha!
Slaapplaats kan eventueel geregeld worden als jullie geen vervoer hebben Haha!

Verdikke echt weer zon Grietje actie, alles plannen op dezelde dag :S

Arnoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 00:48

Nou, ik heb een schijthekel aan kerst en oud & nieuw. Al die verplichtingen enzo. Verder is er geen zak te beleven, want idereen is op, of heeft bezoek. En verder zijn heel veel zaken gesloten. Geef mij dan het gewone dagelijkse leven maar, dan is er meer te beleven.

Aangezien ik in de minderheid ben..........laat ik maar niet beginnen met vooroordelen over vrouwen Clown

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 00:51

Ow ja hoor noem ze maar op Haha!
Wij vrouwen van tegewoordig kunnen tegen een stootje, en ik wil welleens weten wat er in de gedachtengang van een man rond speelt Haha!

Trouwens Arnoud durf je nog wel mee???
Wij lijken hier wel een stelletje domme dozen Tong uitsteken

Arnoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 00:54

gedachtengang van een man Verward Doen we maar niet, zijn ook al genoeg vooroordelen over Tong uitsteken

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 00:55

Hahahaha nah leek me wel spannend om te lezen wat een man nou zoal dacht over een vrouw, maar dat kunnen we er bij jou dus niet uitkrijgen over ut forum???

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 00:55

Die arnoud wordt me toch een potje afgebrand op die rit... ohhh.. He, ik krijg nu toch echt zin in die rit zo langzamerhand Tong uitsteken Haha!

Grietje, ik hou je dr aan, wij komen een keer naar S'veen, kijken wat daar te doen is.
Slaapplaats niet nodig, wij tuffen zelfs 'even' naar zuidlaren om te stappen Tong uitsteken

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 00:56

Arnoud schreef:
gedachtengang van een man Verward Doen we maar niet, zijn ook al genoeg vooroordelen over Tong uitsteken

Tjeukes.. jij bent snel uitgeluld, bah, typisch weer een man he, als ze het niet aankunnen beginnen ze gauw ergens anders over Clown