Mega Paarden Evenement Nieuwegein

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 01:04

Helaas is het appaloosashowteam niet van de partij. We zouden met 8 man rijden en hadden inclusief chauffeurs en grooms om 25 kaartjes gevraagd. En dit vonden ze te veel Verward . Terwijl er ook al geen sprake was van vergoeding voor reiskosten en consumpties. Ik vind het erg jammer maar we zijn een serieus showteam en hebben geen zin om met ons te laten sollen.
Maar omdat ik toch al een vrije dag had genomen, ben ik wel van plan om erheen te gaan. Dus we kunnen toch gaan meeten.

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 02:22

Ik wil ik ook bij de showring staan!
Leest de mevrouw van de organisatie nog mee?!!!

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 10:19

Geen idee of hij/zij hier nog meeleest. Mail/bel ze ff zou ik zeggen.

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 10:45

Ik zit er over te denken om toch misschien te overnachten daar. Een hotel is wel prettig maar ook weer prijzig. Is er evt iemand met een plek over in caravan of weet ik veel wat? Ik weet het nog niet zeker maar het is kwa tijd/weer etc misschien net zo handig om daar te blijven. Of is er een stal over ofzo Haha!
Ik ben heel makkelijk, referenties aanwezig Knipoog

Enamorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 11:45

komt er ook een bokt stand? *LOL*

ik ga er ook heen!!!

cornelie op welke dag ga je? ik woon namelijk niet ver er vandaan.
ik ga even overleggen maar misschien kan je bij mij overnachten.

maar hangt er wel vanaf op welke dag je gaat.

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 12:02

Nou, het is echt super maar ik heb inmiddels onderdak gevonden.
Echt toppie want ik zag het steeds minder zitten om heen en weer te crossen.
Ik krijg er ook steeds meer zin in maar ik ben nog steeds heel benieuwd hoe het allemaal loopt.......

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 12:04

Cornelie heeft een stand, dus die zal er wel 3 dagen zijn.

Wanneer gaan jullie trouwens opbouwen? Maandag in de middag? avond? Dinsdag heel vroeg?

Ik reis trouwens naar huis tussendoor, tis maar 40 minuutjes. (en 's nachts nog minder, hihi)

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 12:11

Ik gewoon dinsdagochtend. Ik heb alles in een paar zeeeeeeeer grote tassen zitten dus dat is simpelweg uitpakken en neerleggen.
Ik denk wel dat ik heel vroeg weg moet vanwege files etc. Hoe vroeg gaat de boel open op dinsdag?

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 12:35

Ik ga dinsdag heel vroeg. de boel is open al vanaf maandag en de hele nacht dus dat gaat wel goedkomen(teminste staat op de site)

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 12:41

ik ga zelf de maandag al, in de namiddag. Moet de paarden erheen brengen enzo, dus dat wordt anders veel te gestresst als dat dinsdagochtend moet.

Dan de stand inrichten met 'meubilair' en posters enzo. De echte spullen leg ik er pas dinsdag neer. Zijn ook maar een paar tasjes Lachen en een paar zadels in 1 hele grote doos.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 12:56

Ik richt eigenlijk ook alles pas dinsdag ochtend in. Zo heel veel tijd heb ik er niet voor nodig, dus daar ga ik niet ook nog een hele maandag aanplakken.

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 13:46

Ik hoop dat jullie leuke dagen hebben daar, die commercieel ook nog voordelig zijn, maar veel vertrouwen heb ik niet in deze organisatie.

Ik zag net op een ander forum deze opmerking:
Citaat:
wie weet hier meer over te vertellen moet erg leuk worden heb ik gehoord
. Opmerking was gepost door ene Sjanou, wat een toeval he, en wat professioneel

En aangezien Sjanou ook hier aanwezig is: wat vinden jullie er zelf van dat jullie een foto gebruiken van Paard en Koets om jullie evenement aan te prijzen ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 13:51

hmm ... ik wacht wel tot volgend jaar.. eerst wil ik wel eens horen van de mensen die gaan hoe t geweest is.. vind t niet echt geweldig klinken..

machteld

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 14:16

Craignethan schreef:
Ik hoop dat jullie leuke dagen hebben daar, die commercieel ook nog voordelig zijn, maar veel vertrouwen heb ik niet in deze organisatie.

Ik zag net op een ander forum deze opmerking: . Opmerking was gepost door ene Sjanou, wat een toeval he, en wat professioneel

En aangezien Sjanou ook hier aanwezig is: wat vinden jullie er zelf van dat jullie een foto gebruiken van Paard en Koets om jullie evenement aan te prijzen ?

het kan natuurlijk wel eens dat er op een forum iemand anders met dezelfde naam is, daar wel eens overnagedacht Haha!
zo is e rop aan ander forum ook iemand die machteld heet maar ik ben het niet hihi

verder kan je waarneer je het evenement nog nooit hebt gehouden geen fotó's laten zien dus geeft een foto van paard & koets een beetje een idee hoe een paardenevenement eruit ziet... dit zal heus wel geregeld zijn met de mensen van p&k ..

wanneer je het niks lijkt, oke jouw keuze maar het is altijd zo kindercahtig daar zo je mening over te gaan geven...

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 14:32

nou,ik ga maandag zo snel mogelijk de paarden brengen,het standje komt een dinsdag wel....

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 14:48

machteld schreef:
het kan natuurlijk wel eens dat er op een forum iemand anders met dezelfde naam is, daar wel eens overnagedacht Haha!
zo is e rop aan ander forum ook iemand die machteld heet maar ik ben het niet hihi

Ook toeval dan dat het eerste berichtje (en enige) van deze persoon over het MegaPaardenSpektakel gaat ?

verder kan je waarneer je het evenement nog nooit hebt gehouden geen fotó's laten zien dus geeft een foto van paard & koets een beetje een idee hoe een paardenevenement eruit ziet... dit zal heus wel geregeld zijn met de mensen van p&k ..

Nee, het was in ieder geval 2 weken geleden niet geregeld met de organisatie van P&K, die organisatie heeft geprobeerd contact op te nemen met de organisatie van het MPS, maar kreeg geen gehoor en op email werd niet gereageerd. Misschien dat er intussen wel contact is geweest, maar de eer opstrijken met foto's van een ander evenement vind ik 'not done'.

wanneer je het niks lijkt, oke jouw keuze maar het is altijd zo kindercahtig daar zo je mening over te gaan geven...

Dat heb je met een forum, daar mag je je mening geven. Daarbij heb ik nu al voldoende evenementen georganiseerd en ook aan deelgenomen om me een beeld te vormen van een organistatie. Heb 3 dagen voor de kat z'n viool bij Horse Event gestaan omdat daar de organisatie meer berekend was op topsporters als op Stamboeken.

Ik zeg ook dat ik alle deelnemers veel plezier en succes wens, maar een beetje kritisch kijken is niet verboden toch ?

jimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 14:57

klinkt als een bokt evenement..maare jullie maken nu allemaal reclame voor dat evenement,maar ik ben hier in nieuwegein nog weinig reclame tegen gekomen.ik was voor 2 weken terug nog bij de ruitersport zaak in nieuwegein en daar hing ook niks,dus maakt de organisatie eigenlijk zelf wel reclame..vroeg ik me af,of vinden ze het wel makkelijk dat al die bokkers die helpen Haha! Haha!

machteld

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 16:22

Craignethan schreef:
Dat heb je met een forum, daar mag je je mening geven. Daarbij heb ik nu al voldoende evenementen georganiseerd en ook aan deelgenomen om me een beeld te vormen van een organistatie. Heb 3 dagen voor de kat z'n viool bij Horse Event gestaan omdat daar de organisatie meer berekend was op topsporters als op Stamboeken.

Ik zeg ook dat ik alle deelnemers veel plezier en succes wens, maar een beetje kritisch kijken is niet verboden toch ?

owh nee daar zeg ik ook niks over Lachen ieder zijn eigen mening...

en ja horse event, als je alleen al naar de programma's kijkt, ze kunnen het beter sport-event noemen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 16:24

Ik heb net mijn (voorlopige) kraam-plaats doorgekregen! En ik ben er best wel happy mee, ik heb een muur, nu kan ik gelukkig wat ophangen aan foto werk!

Ik zie trouwens dat alle kraampjes gezellig bij elkaar staan!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 16:27

hoe weet jij dat? ik heb nog niets doorgekregen geloof ik?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 16:29

Oh, ik heb net een mailtje gekregen

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 17:12

Ik heb gebeld ik heb een achterwand,antwoord op mijn laatste vragen gehad dus ik ben tot zover weer helemaal tevreden Haha! Ook zou ze mij een plattegrond mailen van de standplekken

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 18:02

He, ik heb nog niets gehoord!
Ga er zo gelijk even een mailtje uitdoen.

Ik ben er trouwens ook al maandagmiddag even om de boel een beetje klaar te zetten, voor mij is Nieuwegein maar een half uurtje rijden. Lachen

Enamorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 18:51

jimmy schreef:
klinkt als een bokt evenement..maare jullie maken nu allemaal reclame voor dat evenement,maar ik ben hier in nieuwegein nog weinig reclame tegen gekomen.ik was voor 2 weken terug nog bij de ruitersport zaak in nieuwegein en daar hing ook niks,dus maakt de organisatie eigenlijk zelf wel reclame..vroeg ik me af,of vinden ze het wel makkelijk dat al die bokkers die helpen Haha! Haha!

dat is inderdaad wel raar.
want er komen toch heel veel paardenmensen daar in de megastore.
ik was er ook 2 weken geleden.
is mij eigenlijk ook niet opgevallen.
het is dat ik het net hier op bokt zag staan.
ik hoop dat het een succes gaat worden.

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 18:54

Hypofocus schreef:
Ik heb net mijn (voorlopige) kraam-plaats doorgekregen! En ik ben er best wel happy mee, ik heb een muur, nu kan ik gelukkig wat ophangen aan foto werk!

Ik zie trouwens dat alle kraampjes gezellig bij elkaar staan!

He, waarom heb jij al wel zo'n overzicht doorgekregen en wij nog niet???

Ik ga ff in de mail kijken....

BTW: nog geen reclame in Nieuwegein zelf????? Dat verbaasd me echt, want ze zouden vanaf half december daar uitgebreid reclame gaan maken.

Een kijken of de website de afgelopen 2 dagen al meer bezocht is.

Wel is een mega groei te zien in het aantal bezoeken sinds dit topic op bokt Haha!