Maar omdat ik toch al een vrije dag had genomen, ben ik wel van plan om erheen te gaan. Dus we kunnen toch gaan meeten.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Opmerking was gepost door ene Sjanou, wat een toeval he, en wat professioneelCitaat:wie weet hier meer over te vertellen moet erg leuk worden heb ik gehoord
Craignethan schreef:Ik hoop dat jullie leuke dagen hebben daar, die commercieel ook nog voordelig zijn, maar veel vertrouwen heb ik niet in deze organisatie.
Ik zag net op een ander forum deze opmerking: . Opmerking was gepost door ene Sjanou, wat een toeval he, en wat professioneel![]()
En aangezien Sjanou ook hier aanwezig is: wat vinden jullie er zelf van dat jullie een foto gebruiken van Paard en Koets om jullie evenement aan te prijzen ?
machteld schreef:het kan natuurlijk wel eens dat er op een forum iemand anders met dezelfde naam is, daar wel eens overnagedacht![]()
zo is e rop aan ander forum ook iemand die machteld heet maar ik ben het niet hihi
Ook toeval dan dat het eerste berichtje (en enige) van deze persoon over het MegaPaardenSpektakel gaat ?
verder kan je waarneer je het evenement nog nooit hebt gehouden geen fotó's laten zien dus geeft een foto van paard & koets een beetje een idee hoe een paardenevenement eruit ziet... dit zal heus wel geregeld zijn met de mensen van p&k ..
Nee, het was in ieder geval 2 weken geleden niet geregeld met de organisatie van P&K, die organisatie heeft geprobeerd contact op te nemen met de organisatie van het MPS, maar kreeg geen gehoor en op email werd niet gereageerd. Misschien dat er intussen wel contact is geweest, maar de eer opstrijken met foto's van een ander evenement vind ik 'not done'.
wanneer je het niks lijkt, oke jouw keuze maar het is altijd zo kindercahtig daar zo je mening over te gaan geven...
Craignethan schreef:Dat heb je met een forum, daar mag je je mening geven. Daarbij heb ik nu al voldoende evenementen georganiseerd en ook aan deelgenomen om me een beeld te vormen van een organistatie. Heb 3 dagen voor de kat z'n viool bij Horse Event gestaan omdat daar de organisatie meer berekend was op topsporters als op Stamboeken.
Ik zeg ook dat ik alle deelnemers veel plezier en succes wens, maar een beetje kritisch kijken is niet verboden toch ?
jimmy schreef:klinkt als een bokt evenement..maare jullie maken nu allemaal reclame voor dat evenement,maar ik ben hier in nieuwegein nog weinig reclame tegen gekomen.ik was voor 2 weken terug nog bij de ruitersport zaak in nieuwegein en daar hing ook niks,dus maakt de organisatie eigenlijk zelf wel reclame..vroeg ik me af,of vinden ze het wel makkelijk dat al die bokkers die helpen![]()
Hypofocus schreef:Ik heb net mijn (voorlopige) kraam-plaats doorgekregen! En ik ben er best wel happy mee, ik heb een muur, nu kan ik gelukkig wat ophangen aan foto werk!
Ik zie trouwens dat alle kraampjes gezellig bij elkaar staan!