cola vooral

alleen dan kan je niet slapen, als we dat niet doen daar veel van meenemen

jij bent echt gek dat je onze melk lekker vind

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marwszjeuh schreef:* Ik heb standaard melk inhuis. Of van het AH huiswerk, of van campina ofzo
* Drank met alcohol? Bier heb ik.. maar ik ben de enigste van jullie die dat lust. Dus dat wordt voor jullig gezellig Crystal Clear (peer/appel) 7up, Cola, Water, MELK
* 's Ochtends (zondag) eten we gewoon puntjes (weetje broodjes) met iets erop. Nog bepaalde voorkeuren?? Hebben ook nog crackertjes in huis
Qwa broodbeleg hebben we standaard Jonge Kaas, Belegen kaas, Ham, gekookte worst (soort boterham worst), smeerkaas..
Hageslag, gestampte muisjes, chocopasta, pindakaas (en nog wel meer dingetjes)
* Qwa Chips.. Dat heb ik hier ook zat.. maar alles is welkom om mee te nemen (Ik zou het op prijs stellen als de mensen die komen SNOEP mee nemenEn dan heb k het niet over chocola.. maar zure / zoete dingen..
En geen kauwgom.. dat slik ik door
)
* Drinken meenemen is dus niet nodig. Tenzij je alleen 1 ding lust en ik dat niet heb.
* Even over Snellis.. we zijn met zn 7en in totaal.
Op snellis gaan dus 5 mensen (ik en skip niet.. tenzij skip hier nog gaat reageren? =P )
Dus 5x op en af stijgen.. ik kan jullie niet beloven dat ze daardoor braaf blijft[gewaarschuwt mens telt voor 2]
* Snoepjes voor snellis zijn ook altijd welkom[geen appel/peen/slobber.. dat heb ik zelf
maar verderrest is het welkom
![]()
]
Marwszjeuh"]
Bowlen is 9,50 + 9,50 = 19 euro.
19 euro gedeeld door 7 personen maakt --> 2,7142857142857142857142857142857
Beetje wazig getal. Dus het maakt 2 euro en 72 cent per persoon
Dan gaan we naar de mac.op www.mcdonalds.nl kun je bij PRODUCTS (onderaan in de balk) kijken wat de mc eigenlijk allemaal verkooopt
Helaas staan er geen prijzen bij.. maar die kun je zelf wel schatten.. of je gaat even langs bij de mac in de buurt.
[/quote]
lijkt me het handigst als we dat eerst allemaal aan 1 persoon betalen,
en die betaald dan, anders krijgen we net zulke rituelen als bij spir en skip
[quote="FjordieLover"]
nee dat kan niet meer hoor!! dan ga ik 's avonds kotsen
[size=1]is ook heel lekkerik lust dat wel
[/size]
[/quote]
mooi
[quote="Marwszjeuh"]
Dan kots je over ilkkah heen
[/quote]
Ik wil niet meer naast haar slapen![]()
[quote="Spirit schreef:
En ik neem wel citroentjes mee }>
Spirit"]
Zal ik dan nog een keer op het bediening knopje drukken zodat dat computerscherm ding dan misschien aangaat?
[/quote]
wahahahahahah jaaa![]()
[quote="liza van loon schreef:Ik neem ook wel wat mee hoor Marwsz. Pepernoten
Ik heb de route beschrijving ook even uitgeprint voor het geval dat splash hem vergeet