Dani199764 schreef:Hoppit schreef:Buurtweg 12 in Leersum? Hebben een hele grote mooie dubbele buitenbak. Paarden staan al de hele winter lekker buiten en zo aan het bos. Geen idee of er een website is, maar hebben denk ik zelfs ook een binnenbak.
Ik sta op die stal. Zeker aan te raden wat betreft paarden welzijn. 365 dagen per jaar de hele dag weide gang in een grote wei. Onbeperkt ruwvoer, en stro om de stal te mesten. Veel vrijheid en inderdaad direct aan het bos. Binnenbak kan ik alleen nog van dromen hoorDie is er niet haha. Buitenbak is er wel, 1 enkele van 20x40 en een longeercirkel, maar moet zeggen dat de kwaliteit daar van niet heel geweldig is, soms maar zo 2 a 3 weken niet begaanbaar bij "slecht" weer. Echter heeft mijn paard het daar zo goed, dat ik de dagen dat ik niet kan trainen maar voor lief genomen heb.
Ik denk alleen niet dat er een plek vrij is nu, die heb ik ingepikt volgensmijMocht je meer willen weten mag je ook een pb sturen
Oh grappig, ik sta wat verder bij een boer, rij er langs als we een klein rondje doen. Voor mij meer dan fantastisch. Ook wel eens een verzopen bak maar dan ga 'k er net zo lief niet op zitten (want dan is ze wss toch zeiknat van het buitenstaan

Heb 2 weken bij P'utman in Ame'rongen gestaan. Wat een drama die stalgenoten