Gelukt!!! Maar wel maf hoor, de 1e pagina ging dus met elke keer copy shortcut en dan boven in balk plakken en dan opslaan via pijltje. Toen bedacht dat ik zo allicht pagina 2 en 3 en 4 ook kon copy shortcutten.. en ja, dat ging en dan daar weer copy shortcut, beetje omweg, maar heb ze!!!
Ik had ook al aangeboden om ze te wetransferren maar heb mn laptop nog niet in handen kunnen krijgen vandaag
Sjolvir
Geplaatst: 01-10-17 14:48
Was super geweest, via We transfer, maar ik was zo nijdig op de computer en Flikkerop.. zoals iemand het heel fijn noemde (noem geen namen ) dat ik vond dat ik ze er links of rechts om toch af moest zien te krijgen.
Ha ha, ik was al verrot voor ik begon, gisteren heeft niet geholpen rijden met normale bewegingen gaat wel met mijn nek en rug, maar ehhhhh gisteren was het niet geheel voorspelbaar zal ik maar zeggen. Dus was gisteren avond al compleet disfuntioneel ook voor het deel dat normal nog wel beetje mee doet. En vandaag is het nog niet echt beter. Kan de pret echter niet drukken, heb genoten! Dat is ook heel wat waard.
Och, ja over m'n rug hou ik ook maar m'n mond... Lig al de hele dag op de bank want meer lukt niet Zo even de pony een appel brengen en dan weer terug naar de bank
Sjolvir
Geplaatst: 01-10-17 16:02
En we zijn niet eens van het paard gevallen Hadden gewoon al schade stel eigenwijze #$%#$%@^ zijn we eigenlijk ook he!?
Het verbaast me nog dat Hepsie dr oren er nog aan zitten
Die koppen van die paarden waren echt goud waard toen de koeien binnen kwamen, heb echt genoten daarvan
Marije_jiplover
Geplaatst: 01-10-17 16:35
Ik ben gruwelijk stijf ja. Vooral mijn linker bovenbeen en mijn nek rechts. Dat zal wel met mijn val te maken hebben. Rechterbeen heeft ook wel iets spierpijn, dat zal door het fanatisme komen denk ik.