Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lian schreef:Even een korte post vanaf de Uithof, terwijl ik eigenlijk een essay moet schrijvenCaptain schreef:Lian, op welke manege rijd je paard?
Blauwendraad, is dat veilig om te zeggen hier?Op bokt zijn er nogal wat mensen met slechte ervaringen daar. Voor mij als recreatieve ruiter is het dikke prima, het liefst maak ik een rustig bosritje en die kans heb ik daar.
Dreamy schreef:Jeutje jullie gaan echt heel erg snel
Bijna een boekwerk om bij te lezen. Wordt nog erger, want ik ga morgen een paar dagen naar Schotland dus dan zal er van dit topic, eer ik terug kom, wel al een deel twee zijn!
XmissdaphX schreef:Ik meld me toch weer af bij dit topic omdat het zooo hard gaat!
Volgende week heb ik tentamenweek dus ik ben nu gewoon ontzettend druk met mijn studie en met het sporten! Na al mijn tentamens en onzin kom ik wel weer langs
Calanddra schreef:Hier wel nieuwsheel onverwachts hebben een vriendinnetje en ik een soort van eigen landje gevonden voor de paarden bij een veehouder op het terrein (heeft ook nog 2 grote weilanden met nog 2 kuddes, maar omdat wij met meerdere paarden komen mochten we ook een eigen weilandje). Wel iets verder weg dan nu (richting Maartensdijk/Hollandsche Rading), maar ze kunnen hier 24/7 buiten staan, krijgen onbeperkt hooi en alles wordt voor je gedaan. Groot bos zit op 700m, een manege met alle faciliteiten op 500m afstand. En voor een klein prijsje. Enige is alleen dat ze op zondag dicht zijn, maar daar kan ik wel mee leven.
Ben er sowieso voor dat de paarden dag en nacht buiten staan, maarja, vind dat maar eens hier in deze regio. Nooit verwacht maar nu dan dus toch gevonden
Dit betekent ook meteen dat ik mn kleine meisje naar huis kan halenze staat echt wel goed nu, maar heb het er best wel moeilijk mee dat ze zo ver weg staat (een gemengde kudde 24/7 buiten voor een leuk prijsje was in deze regio echter niet te vinden..).
Vind het wel erg spannend, maar heb er ook erg veel zin in. We gaan rond eind nov/begin dec over
Adamootje schreef:Er is vaker onderzoek gedaan naar mijn rug. Op de foto bleek dat ik slijtage in mijn onderrug heb (ruimte tussen L4 en L5 is klein, zit een knik in) en er is een beenlengteverschil.
De fysio gaat de rugpijn fixen, maar het traject duurt 6 tot 9 maanden. Dat gaat een periode worden waarbij ik 2 dagen in de week naar het ruggencentrum moet. Ik zal een paar stapjes terug moeten doen met werk en ik mag nog even niet zelf aan de slag in de sportschool, alleen onder begeleiding van de fysio. Het is de bedoeling dat met dit traject mijn (zit- en sta)houding blijvend veranderd waardoor de slijtage in mijn rug niet meer zal verergeren. Die wordt nu o.a. verergerd door mijn extreem actieve houding als ik sta, waardoor de facetgewrichten overbelast raken en mijn passieve houding wanneer ik zit, waardoor de tussenwervelschijven overtoeren draaien. Daarnaast helpt het beenlengte verschil ook niet mee. Ik vond het wel een logisch verhaal en heb echt het vertrouwen dat ze me kunnen helpen.
_Tara_ schreef:Ik heb zojuist een afspraak gemaakt voor 't plaatsen van een spiraaltje (GyneFix). Ben benieuwdHad al een hele tijd geleden intakegesprek maar m'n menstruatie was heel onregelmatig steeds. Week te vroeg, 2 weken te laat, geen pijl op te trekken. Dus nu tijdelijk weer even aan de pil zodat ik iig weet wanneer ik ongesteld ben. Heb nu al stress ervoor
MarlindeRooz schreef:Ik heb zo een stage sollicitatiegesprek in Doorn op een middelbare school!
Amburtjoz schreef:Heeft iemand van jullie een leuke tip? Ik wil een paar dagen weg met vriendlief in de kerstvakantie, niet te duur, maar heb geen idee waarheen. Het liefst vliegen of op max. 6 uur in de auto
Rofah schreef:Lian schreef:
Blauwendraad, is dat veilig om te zeggen hier?Op bokt zijn er nogal wat mensen met slechte ervaringen daar. Voor mij als recreatieve ruiter is het dikke prima, het liefst maak ik een rustig bosritje en die kans heb ik daar.
Bij mij niet, sta ernaast gestald met ponybeest en wat een rampenplan is die eigenaar
_Tara_ schreef:Amber, het innemen is bij mij ook niet zo'n ramp. Maar m'n humeur word er zo ontzettend door beïnvloed (+ nog anderen dingen, m'n motivatie tot bedactiviteiten enzo).
Lastig, in de kerstvakantie weg... Willen jullie wel een beetje warm?