Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
OsMo schreef:Okay ik heb nu een doosje tompoes opgehaald bij de winkel.
Dat is natuurlijk niet genoeg voor iedereen maar er stond nog 1.60 op mijn bankrekening en ik dacht haal ik die eerst wel even op.
Nu mijn vraag. Ik heb begrepen dat we patat gaan etenwat voor patat laat ik even in het midden.
Gaan we daar voor naar de patatzaak of halen we friet uit de winkel?
Friet uit de winkel is goedkoper maar dan is de vraag of Elvira en haar ouders wel die frietbak lucht in huis willen. (en of ze überhaupt een frituurpan hebben)
Als we naar de patatzaak gaan heb ik dan genoeg aan 5,- euro? ik heb namelijk nog 10,- euro contact voor de rest dus mega blut![]()
En ik dacht daar dan 5,- euro van af te halen en een extra doosje tompoezen van op te halen.
Dan hebben we er 8 en als we ze door midden doen dan zijn er 16 stukjes.
Dan dacht ik nog wat lekkers mee te nemen als lekkers voor bij de thee of koffie.
Ik heb nog pannenkoekenmix en wilde daar pannenkoeken van maken iets van 5 stuks en daar dan roomkaas overheen met zalm. Is erg lekker, tenminste dat vind ik zelf.
En mij nu niet uitlachen om wat ik allemaal in hoofd haal maar ik kan gewoon niet met lege handen komen met de gedachte in mijn hoofd dat Elvira en haar ouders ons zo gastvrij ontvangen.