Hier ook weer een paar foto's op de website geplaatst, gaat alleen wat langzamer dan gepland allemaal.. Krijg van de week eindelijk een vervangende muis dus hopelijk gaat het dan wat sneller
Iemand had ook nog wat foto's gemaakt van mijn verzorgster en Rosa op een zandheuvel. Waren die nog gelukt?? Had jij die niet gemaakt anoli? Ze is namelijk erg benieuwd of die leuk is en gelukt was!!
Geeft niet Ilona. Er zijn toch hele mooie bij! Soms wil het gewoon niet...
Ik wacht nog even op de rest van de foto's. Ik wil er graag eentje op een kerstkaart doen, maar wel even wachten tot alles binnen is voor ik er een paar bestel.
Druk bezig met uploaden, maar weebly is erg traag (of nouja, mijn internet) Veel draad en touwtjes staan er allemaal nog op. Maar ik heb nog steeds geen vervangende muis dus om het lelijk weg te werken.. Met nabestellingen haal ik ze uiteraard weg, maar dan ga ik even op een andere locatie (werk ) wel even zitten.
Cynn
Fotograaf
Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-15 22:02
Portret staan er van iedereen op.. probeer de actie foto's nu nog te uploaden maar het gaat echt heel traag.. Anders doe ik dat stiekem op het werk morgen even