Leuk dat het door gaat! Wat hebben jullie fotografen liever, met naald en draad ingevlochten manen of gewoon los? En zijn er nog dingen waar rekening mee gehouden moet worden? Ik ben er ook een half uur van te voren denk ik.
Ik ga mijn best doen ook er een half uur van te voren te zijn! Ik wil in die tijd de paddock van te voren alvast opbouwen.
Ik doe morgenavond een PB'tje er uit met alle info inclusief mijn telefoonnummer voor het geval er iets is.
@Anouk: Ik vind met naald en draad gevlochten altijd wel heel chique staan. Op zich zijn er geen dingen om rekening mee te houden. Belangrijkste is een goed humeur .
Aantal tips zijn wel: - Schoon tuig - Als je gaat rijden of samen op de foto wil met je pony; probeer je kleding een beetje aan te passen naar je pony
De rest stuur ik morgen via PB, ik typ nu vanaf mijn telefoon en dat is toch niet zo comfortabel.
Oke dan ga ik wel invlechten Ik weet niet of ik ga rijden, heb nu een leenzadel van iemand omdat de mijne naar de zadelmaker moet. Maar daar rijd je dan toch weer anders in. Als hij braaf is wil ik het wel proberen en anders houden we het maar bij portret en los Wat voor kleur past mooi bij vos kwa kleding? Dan kan ik even kijken wat mn opties zijn haha
ik moet nog even bekijken wat ik aan ga doen wou eerst een witte bloes aan maar dat is geen goed idee omdat mijn paardjes me vaak heeel lief vinden en dan langs me gaan strijken
Op de meeting van vorige week is een pony de paddock uitgesprongen en uiteindelijk pas ergens in Dalfsen via facebook terug gevonden... ik zou dus zeggen, bij twijfel met longeerlijn...