Is het al zaterdag?????? Can't wait!!! Na een bizarre avond gisteren ben ik nog extra toe aan even er uit. Beterschap voor je vriendin Sann, hopelijk kan ze gewoon mee.
Balen van je vriendin Sann_, hopelijk gaat het snel beter!
Gisteren door het bos bij Ermelo gelopen. Krijg nog meer zin dan om op een paardenrug ( of muildier?) de natuur te aanschouwen Hopelijk met een lekker zonnetje en als er regen moet vallen, dan maar lekker in de avond als iedereen thuis is.
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-15 10:08
Jahoor. Mail ik morgen middag het definitieve aantal ruiters door.
Het gaat bij mij niet om verbranden (alleen) maar om mijn huidziekte...heb nu al vlekken in mijn hals/boven borsten. De zon maakt het erger dus ik moet mij wel insmeren...stomme vlekken...
Vorige week donderdag terug gekomen uit Turkije dus ik heb ook nog wel iets een kleurtje van de zon daar. Wel ga ik me ook insmeren. Heb die dag er na wedstrijd en dat lijkt me niet echt prettig xD
MarlonNaldo
Geplaatst: 04-06-15 19:31
Morgen aaf rijden met Marlies. Zaterdag Mill Ranch Zondag ochtend rijden met Marlies en dr vriendin komt mee. Weekend voorbij Werken met de liefste collega's
morgen avond privéles zaterdagochtend rijden zaterdagmiddag Mill Ranch zaterdagavond gourmetten zondag ochtend vrijwilliger spelen bij een KNHS wedstrijd zondagmiddag buitenrit bij ons op stal
JesdaJinn
Geplaatst: 04-06-15 20:57
Je mist nog een
ynskek
Moderator Algemeen
Geplaatst: 04-06-15 21:00
JesdaJinn schreef:
Je mist nog een
Vandaag te horen gekregen dat je haar in een knot omhoog dragen kennelijk niet representatief is...