Nou ik zou het bijna doen... En kijk als je dan gezellig met z'n alle een tijd aan tafel zit okee.. maar bij hun zijn we altijd binnen een 10 minuten/kwartier klaar met eten.
dancer_
Geplaatst: 12-01-15 18:02
_SantOs_ schreef:
Nou ik zou het bijna doen... En kijk als je dan gezellig met z'n alle een tijd aan tafel zit okee.. maar bij hun zijn we altijd binnen een 10 minuten/kwartier klaar met eten.
Euhm we zijn welgeteld 1 keer met z'n alle uit eten gegaan.. (terwijl ze gemiddels 10x per jaar zeggen ja we moeten echt eens uiteten met z'n alle) en ook dan eten hun heel snel. Ik daarin tegen ben een erg langzame eter en heb dan echt moeite om überhaupt iets te eten.
Ik kan ook pas op z'n vroegst 7 uur savonds keek er ook.echt naar uit maar kan het nie maken om niet te gaan gezien ik het cadeau krijg... Er is zeker geen kans om het toch de 31ste te doen? Of ga ik nu te ver
Menseeen . Heb ik netjes vrij gevraagd voor 7 februari . 31e kan ik niet meer vrij vragen want dat moet ik minimaal 3 weken van tevoren doen en het rooster heb ik ook al gehad, dus dat gaat hem voor mij niet echt worden.
Even overleg gehad met schoonmams. Ik moet van haar toch jullie even komen pesten (of wil ze me gewoon niet zo lang zien.. kan ook ). Dus zorg dat ik tussen half 7 en 7 in Zevenkamp ben.