Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lijst mensen die meegaan combineert met lijst eters schreef:Wie willen er na afloop mee uit eten?
1. Dollebokker - Mariska - Mee uit eten
2. MarlonNaldo - Marlon - mee uit eten
3. Horsies5 - Anne mee uit eten
4. Takkie_muis-Rebecca Mee uit eten Rijdt met mij mee vanaf Barnveld.
5. Sure_Lee- Shirley mee uit eten
6. xLianneZorro - Lianne mee uit eten
7. Lootje1991 - Louise mee uit eten
8. Nickolay - Gaby mee uit eten
9. josewoos - Jolanda mee uit eten
10. Taucha - Taucha mee uit eten
Reservelijst:
1. Mylene (geen bokker)
2. Cowgirl_k - Tess mee eten als ze mee kan met de rit
Citaat:Lijst kortere en rustigere rit en mee eten:
1.Marlies
2. Ynkske
3. Emma
Bellatrix schreef:lijst mensen die meegaan combineert met lijst eters schreef:Wie willen er na afloop mee uit eten?
1. Dollebokker - Mariska - Mee uit eten
2. MarlonNaldo - Marlon - mee uit eten
3. Horsies5 - Anne mee uit eten
4. Takkie_muis-Rebecca Mee uit eten Rijdt met mij mee vanaf Barnveld.
5. Sure_Lee- Shirley mee uit eten
6. xLianneZorro - Lianne mee uit eten
7. Lootje1991 - Louise mee uit eten
8. Nickolay - Gaby mee uit eten
9. josewoos - Jolanda mee uit eten
10. Taucha - Taucha mee uit eten
Reservelijst:
1. Cowgirl_k - Tess mee eten als ze mee kan met de ritCitaat:Lijst kortere en rustigere rit en mee eten:
1.Marlies
2. Ynkske
3. Emma
Citaat:Er is een Heiderit – een rit van 2,5 uur voor gevorderde ruiters, tegen een kortingsprijs van 10,00 euro per persoon- geboekt voor een besloten groep.
Deze rit hebben wij op verzoek voor jou ingepland en ik neem aan dat de deelnemende ruiters ook hebben aangemeld voor de genoemde rit.
Omdat jou ter wille te zijn, zijn wij van harte bereid gratis (je zal begrijpen dat hier voor ons wel kosten aan verbonden zijn) een extra begeleider in te zetten, zodat –indien dit noodzakelijk blijkt- afgesplitst kan worden en de rit te verkorten.
Als mensen liever deelnemen aan een kortere rit (de rit van 2 uur is overigens de kortste rit die wij aanbieden), voor half gevorderde ruiters, dan is het wellicht beter hen niet te laten aansluiten bij een Heiderit voor gevorderde ruiters? Dan is de prijs van de rit ook lager, omdat het een geplande rit van kortere duur is.
Zoals gezegd is de gratis extra begeleider om jou ter wille te zijn, als dank voor het organiseren van de rit bij ons.