Leuk Sunny! Tnx! Volgens mij zijn alle foto's nu binnen.
fleurvosje
Geplaatst: 06-01-15 22:23
Ik krijg binnenkort nieuw behang, en ik mocht een foto van de shoot erop als fotobehang weetjewel, maar moet ik die foto hiervoor dan ook bestellen? En weet een van jullie misschien of de foto's dan nog wel scherp zijn als ze op behang worden geprint?
Ik hoop er ook binnenkort uitgebreid naar te kunnen kijken! Ik ben 1 januari verhuisd en even druk met andere dingen. Ik heb zeker wel een paar foto's gezien die ik op canvas aan de muur zou willen hebben.
Myca
Geplaatst: 11-02-15 21:40
Mijn bestellingen zijn de deur uit. Excuses aan de fotografen dat het zo lang geduurd heeft.
Ik heb ook een aantal pb's verzonden. Weet eerlijk gezegd niet helemaal wat de bedoeling is, maar ik zou graag daadwerkelijk de foto's thuis in een envelop krijgen , zodat ik ze mooi in een hele leuke houten lijst kan doen.
Geen flauw idee of het op deze manier kan, maar ik zie jullie pb's wel verschijnen.
Ik heb alle pb's binnen en ga er binnenkort mee aan de slag. Zit nu op mijn werk dus zal de aanvullende informatie van de week sturen! Nog even geduld.
Bij mij hebben ook inmiddels 2 mensen de foto's ontvangen, en ook de afdrukken zijn onderweg. Ik vind het ontzettend leuk om mensen blij te maken met mijn foto's!
sunnybellami
Geplaatst: 06-03-15 17:09
Sorry dat het zo lang duurt bij mij.. School is zo druk nu bij mij.. mondelinge week net gehad maandag reken examen, Ik hoef morgen pas om 3 uur te werken dus ik hoop het morgen te kunnen doen!