Indd afwachten maar wel een andere locatie achter de hand hebben.
Caro_MarjaH
Geplaatst: 11-09-14 14:45
Ik denk dat ik mij toch afmeld voor de clinic. Het wordt een beetje erg veel allemaal. Ik kan 27 september meedoen met een clinic van Ingeborg Klooster en in oktober start ik met het dressuur trainingstraject en dan tussendoor nog gewoon mijn baan, wedstrijden en gewoon trainen. Ik denk dat ik dan blij ben als ik een keer een vrij weekend heb......
Sorry maar met een buitenbak haak ik af. Ga niet het risico nemen dat het slecht weer wordt. Zonde van mijn centjes November is een onzekere maand wat betreft weer.
We zijn aan het kijken naar een andere locatie die voor iedereen te rijden is. Alle opties staan open. Weet jij een andere plek met binnenbak Jenny in de buurt van Ermelo?
Jenny_S
Geplaatst: 11-09-14 19:35
misschien manege sequoia of stalermelo, beiden hebben een binnenbak
Ja voor mij ook maar veel komen uit het noorden dus moeten daar ook rekening mee houden. Ik heb een mail gestuurd en ga nu manege sequoai mailen en stal Ermelo
Stal Mol zou je nog kunnen vragen, Manege Hulshorst kan je ook vragen zag dat de eerste 3 weekenden van November geen wedstrijden zijn. Manege Nunspeet.. (Hebben er drie) Stal ermelo is niets... kan je geen auto neerzetten.
Maar KNHS die merrie is al weggehaald en gaan aantal wedstrijden wel door!
en tegen november geloof ik er wel in dat we weer kunnen rijden daar.
Irtje kun jij mailen met knhs of er überhaupt plek is in november? Ik hoop echt dat het dan over is. Wat ik begrijp doen ze er alles aan om het in te perken zodat niemand besmet raakt.
Ga ik zondag gelijk doen! Ben vandaag alleen in het HE gedeelte actief.
Laura1982
Geplaatst: 12-09-14 14:54
Laura1982 schreef:
Sequoai gebeld die doen het in principe niet maar op advies toch mail gestuurd naar eigenaresse. Stal Ermelo gemaild. Wachten op reactie
Stal ermelo heeft plek op zondag ( bijna alle zondagen) emmeloord kan ook 25 euro per uur met een max van 125 euro. ykje heeft nog steeds niet gereageerd helaas.