@fleurtjeuh wat leuk dat je de koks opleiding gaat doen. Dat lijkt mij ook wel wat haha. Welke school ga je het doen?
@Mira283. Ja balen is dat. En alles komt ook altijd allemaal tegelijk.. Hoop dat je je gauw weer wat beter in je vel voelt!
Ik wil opzich ook wel graag verder leren maar wil absoluut niet meer fulltime naar school... En zou ook niet zo goed weten wat ik dan zou willen leren haha.
Ik ben straks hopelijk klaar met school en heb steeds gezegd dat k daarna niet meer naar school wil, maar twijfel nu wel... Weet alleen niet wát ik dan moet
Eerst dit maar halen. Over 2 weken de eerste examen dag en dan week later de laatste. Bah vind het dood eng. Dan doe je bbl , werk je 4 dagen en moet je je examen op school doen in een simulatie bleh
Nee precies Ik heb mijn examenjaar in twee jaar opgedeeld, dit jaar 4 vakken en volgend jaar 4 vakken. Als ik wel alle vakken zou doen dit jaar, zou de kans redelijk aanwezig zijn dat ik zou zakken en dan zou ik volgend jaar alsnog alle vakken moeten doen.
Karin92
Geplaatst: 06-05-14 14:07
Wat vaag dat je dat op school in een simulatie moet doen Nienke. Ik heb mijn examen er zo goed als opzitten nu. Maar moest dit doen op stage. Moet nu alleen nog mijn reflectiegesprek op school met de verantwoordelijke van het alfa en mijn stagebegeleidster en dan hoor ik of ik geslaagd ben.
Ik ben mede door de scheiding van mijn ouders gestopt met school en gewisseld van opleiding. Daardoor anderhaljaar weg gegooid eigenlijk. En later door gedoe met mezelf ook nog eens een jaar over gedaan van deze opleiding. Soms lopen de dingen anders dan je had gepland inderdaad. Niks aan te doen.
Wat goed dat je dan hebt besloten om je examen in 2 jaar te gaan opsplitsen destination
Nee maar dat is met wel meer dingen in het leven zo Toch wel knap van je dat je het zo hebt besloten. Je hebt genoeg mensen die gaan dan toch doorprutsen en alles in 1 jaar proppen en dan keihard zakken. Dan kun je het maar beter zo doen toch