Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Black_Devil schreef:Jaaah k heb je pb gekregen! Maar ik kan dus eind mei en verder, want dan gaan de paardjes weer terug, en ik mag niet als ze er nog zijn. Maar het kan evt ook zonder mij als er alleen in mei goede data zijn!
sanne_sanne schreef:eeh, weet ik niet, staat ergens in het topic..
Even een lijstje
Kan je in het weekend van hemelvaart?
Dan hebben de meeste 29 en 30 mei vrij, en het weekend van 1 en twee 2 juni. we kunnen kijken welk van de 4 dagen we nemen.
roodvos: heeft vrij en tijd
Sanne: Heeft vrij en tijd
horeseslover: Heeft vrij (en tijd?)
taartje: waarschijnlijk niet, maar weet nog niet zeker.
Daphne:heeft vrij en tijd
Ik weet niet of het klopt en of ik iedereen tot nu toe heb, maar controleer maar en vul in.
xDaphnexx schreef:sanne_sanne schreef:eeh, weet ik niet, staat ergens in het topic..
Even een lijstje
Dan hebben de meeste 29 en 30 mei vrij, en het weekend van 1 en twee 2 juni. we kunnen kijken welk van de 4 dagen we nemen.
roodvos: Heeft vrij en tijd
taartje: Waarschijnlijk niet, maar weet nog niet zeker.
Daphne: Heeft vrij en tijd
Thassie: Nog geen idee.. Wss wel vrij, maar of ik mag is wat anders..
Ik weet niet of het klopt en of ik iedereen tot nu toe heb, maar controleer maar en vul in.
Thasja schreef:sanne_sanne schreef:eeh, weet ik niet, staat ergens in het topic..
Even een lijstje
roodvos: Heeft vrij en tijd
taartje: Waarschijnlijk niet, maar weet nog niet zeker.
Daphne: Heeft vrij en tijd
Thassie: Nog geen idee.. Wss wel vrij, maar of ik mag is wat anders..
Day: heeft vrij en tijd.