Hahaha rijke fantasie heb jij We gaan gewoon discobowlen. Lekker dansen en te veel drinken
Kleine_Reijn
Geplaatst: 22-02-14 19:09
Maureen95 schreef:
Hahaha rijke fantasie heb jij We gaan gewoon discobowlen. Lekker dansen en te veel drinken
Juaaahhh!!! Vooral dat "te" veel drinken!!!
Hoewel, dat zal bij mij niet echt goed vallen... Drink niet zo veel.. xD Hooguit 2 á 3 Curacao'tjes verder alleen Sinas... Of had je het niet over alcohol? Mogen jullie wel alcohol?
Ik mag dus niet te veel alcohol. Anders ga ik knokkie Ben geopereerd aan mijn lever dus alcohol komt voor mij 2x zo hard aan. leverd nog wel eens leuke taferelen op als ik een paar raketjes op heb
Sinas!!! Maar wel mooi.. Dan hebben jullie tenminste ook geen alcohol nodig om in de stemming te komen he? "Lees: in de stemming om vrolijk te zijn... Vrolijke stemming" Voor mensen anders gaan denken -_-''
Teveel? Jeetje, en als je tussendoor iets anders drinkt? Boswandeling - cola - boswandeling - sinas - cola - boswandeling?
Britt_Sisi
Geplaatst: 23-02-14 01:00
Hahaha ik kan wel meer drinken maar ik kan er slecht tegen dus wil ik gewoon voor de gezelligheid drinken is 2 genoeg! Maar ik heb er ook niet echt behoefte aan (tenzij stappen oid)
Nee, geeft geen toevoeging nee, ben ik met je eens! Is alleen maar duur en als je er teveel van op hebt, ga je dingen doen/zeggen die je nooit had willen doen. Zeggen ze. Ben gelukkig nooit dronken of zelfs maar aangeschoten geweest