Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(QT wordt nogal snel dik) en ook tegen zand eten. Daar werkt het ook bij.
maar vind het prettig als ze wel in de buurt staat. Of een regio waar ik vaak kom, ik kom vaak in ekehaar, grolloo, schoonloo, ellertshaar, noordsleen, zwiggelte, beilen, assen, zeijen. Dus dat spreekt me het meeste aan 
MissFreubel schreef:Vind je een graasmasker niet eng buiten, ik zet ze hier nooit met halster buiten ivm klieren of ergens achter blijven hangen. Krijgt je paard wel voldoende hooi binnen dan? Graasmasker is toch voor op gras voor dikke paarden, het is winter en ze moeten nu toch voldoende ruwvoer tot zich kunnen nemen?
met die kap kon ze daar nog wel bij maar heel slecht. Maar ik had die band over de neus via het halster gehaakt. Even foto gezocht
Clips met bijtkap, en spijkerbroek met ducktape om het been met verband. 
geweldig! Goede vondst met spijkerbroek.
. 
joke165 schreef:Rina dank voor de tips! En die fotogeweldig! Goede vondst met spijkerbroek.
De toplaag van de paddocs begonnen vanmiddag alweer te ontdooien. De bak heb ik nog niet gekeken, die was met de sneeuw erop nog dooi, maar geen idee hoe die er nu bijligt. Morgen maar eens kijken. En als nodig kan ik uitwijken naar de binnenbak. Die zit op 2 km afstand, en ik ben er al meer dan een jaar niet geweest