@margreet en @noor? Wij carpoolen ook? Als wij boot 9 u nemen zijn we iets na 10 u bij jullie. Te laat? Te vroeg?
MargreetW
Geplaatst: 20-01-14 08:45
Carpoolen is prima hoor, we rijden hier denk ik tegen 11 uur weg. Kom je om 10 uur kun je nog even wat drinken en plassen etc. Bootje later stap je direct van de ene auto in de andere. Het is een uur rijden. Mmmm, dan zijn er we er pas tegen half een, eh doe toch maar bootje 9 uur.
Laatst bijgewerkt door MargreetW op 20-01-14 09:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Moeten wij nog carpoolen, geert/marijke/lieke/lotte/anke - dienke/ik (worden dan wel 2 auto's denk ik..) ? Geloof niet dat er nog meer 'oosterlingen' zijn?
Ohja, ik wist ergens dat ik er 1tje miste..... sorry maar dat maakt dan 8 mensen uit het oosten...3 tukkers: lotte/anke/ik en 5 achterhoekers: geert/marijke/lieke/dienke/jantine
Tot 40 man zitten met elkaar in een apart gedeelte boven. Lijkt mij juist leuk, dan hebben we geen "vreemden" er bij, en kunnen we voluit kakelen
Sim
Geplaatst: 20-01-14 11:32
Het is een etablissement dat uit 2 verschillende ruimten bestaat. Je komt binnen in een soort serre en van daaruit loop je door naar het deel met de bar. Dat deel is vrij smal. In beide ruimten kun je geen 30 man bijelkaar kwijt.
Dat zou ook zeker niet leuk zijn sim. Gelukkig Is er een bovenverdieping. Heb er zin in! Moet ik nog ergens aangeven van mijn chocolade en noten/pinda-allergie?