Meiden ik heb hier nog een tummytub, zitje voor in een baby badje en een voedingskussen liggen. Als 1 van jullie interesse heeft stuur dan een pbtje dan neem ik t mee Oja en een roze puckababy piep!
BugsFunny
Geplaatst: 22-11-13 17:27
Ik heb een prioriteits dag aangevraagd dus hele grote kans dat muppet en ik komen. Ml weet ik nog niet.
bij de beurzen doe ik het ook met veiligheidspeldjes, of net als in de winkel, kartonnen kaartje, perforator gaatje erin, stukje touw/lint knoopje en klaar en doe het dan vaak aan het merklabel bij de nek zeg maar.
ista
Geplaatst: 29-11-13 23:04
Ik heb mijn rooster...moet werken vanaf 16u.... Dus Thom en ik zijn er niet bij...
Zondag 5 januari:
Patricia Manon Lindy - onder voorbehoud Marjolein Maaike - onder voorbehoud Eva Esther - onder voorbehoud Laura Dagmar Joanne Cindy + man en kids Arianne - onder voorbehoud (wellicht ook VL mee) Ilona Marley Willianne + man Marije + man (onder voorbehoud ivm uitgerekende datum maar komt vast goed!) emmely + man en kids Kimmy+ kids Carolien + man en kids Suze - onder voorbehoud Bianca - onder voorbehoud (incl ml) Kirsten - onder voorbehoud[ daniella + vl (b weet ik niet zeker) Iris - onder voorbehoud (gezien gezondheid ) Daan en ml + pluus ovb dat ml niks plant op die dag....
Ik heb mijn rooster ook, ik moet ook werken! Wij zijn er dus helaas ook niet bij...
Zondag 5 januari:
Patricia Manon Marjolein Maaike - onder voorbehoud Eva Esther - onder voorbehoud Laura Dagmar Joanne Cindy + man en kids Arianne - onder voorbehoud (wellicht ook VL mee) Ilona Marley Willianne + man Marije + man (onder voorbehoud ivm uitgerekende datum maar komt vast goed!) emmely + man en kids Kimmy+ kids Carolien + man en kids Suze - onder voorbehoud Bianca - onder voorbehoud (incl ml) Kirsten - onder voorbehoud[ daniella + vl (b weet ik niet zeker) Iris - onder voorbehoud (gezien gezondheid ) Daan en ml + pluus ovb dat ml niks plant op die dag....
Gewoon dan bekijken Joanne! En de andere meiden, jammer, maar niks aan te doen!
Voor de geintresseerden heb ik trouwens het geboortebord nog, kan hem dan meenemen maar alleen als iemand hem echt wil, want hij is groot Dus anders sjouw ik me een breuk haha
jups! Mag voor 20 eur weg, is echt nog leuk, zitten van dithebij wel wat plekjes op maar die zijn echt niet storend vind ik zelf. En huren voor 2-3 weken is hier al duurder haha, daarom heb ik er destijds ook zelf een gekocht.