Dat je ergens angst voor hebt... Ik heb dit opgezocht via internet anders is het zo lang typen
"Wanneer u altijd erg bang bent voor de reactie of de kritiek van anderen, kunt u een sociale fobie hebben.
U bent bijvoorbeeld bang dat u zich belachelijk maakt als u gaat trillen, blozen of transpireren. Alleen al de gedachte dat u naar een etentje of feestje zou moeten, geeft grote angst. Sommige mensen raken in paniek als ze een presentatie voor een groep mensen moeten geven. We noemen dat podiumvrees.
Vanwege de angst gaat u misschien niet naar feestjes, en geeft u die presentatie niet. Als u wel doorzet, voelt u daarbij een vreselijke angst.
Bij sommige mensen is de angst er alleen in bepaalde situaties. Iemand kan bijvoorbeeld podiumvrees hebben, maar dineren met veel mensen geen probleem vinden. Anderen zijn bang in allerlei sociale situaties. Zo kan zelfs telefoneren al een probleem zijn."
Ik had juist niet meer gereageerd met de hoop dat er nog mensen mee zouden gaan maar helaas dat er O weinig mensen over blijfen. Ik denk dat met zo weinig mensen het ook geen In meer heeft. Helaas ...