Ik meld me ook weer. De afgelopen dagen stond mijn hoofd ergens anders na, maar heb nu weer even de laptop gepakt. Ik wil ook graag gebruik maken van de site voor foto's plaatsen. Ik zal mijn foto's dan voor nu verzamelen op mijn website.
Ik ben nu bezig met Dancer.. Van alle paarden, ik heb slechte bewegings foto's dus plaats ik extra portret foto's. Hoef van Dancer alleen nog beweging.
Hele mooie foto's weer. Ben benieuwd naar de rest! Er staat nog niet zo heel veel op de weebly pagina en volgens mij heb ik niet iedereen op FB, dus heb denk ik nog niet van alle fotograven foto's gezien.
Vul jezelf even aan, heb van sommige wel FB pagina's maar geen fotografie pagina. Of weet niet van iedereen een website maar zo word het wel overzichtelijk.
Marcella heeft het wachtwoord en email adres. Rechts bovenin staat inloggen. Dan kom je op de pagina, klik je op bewerken. Kan je naar de naam van het paard gaan en dan naar je eigen naam. Dan kan je daar fotos plaatsen. Vergeet niet op het knopje publiceren rechts boven te drukken als je klaar ben anders zien de andere het niet
Elmars_Floor
Geplaatst: 01-11-13 01:51
Sterre is af!! Ga morgen of zaterdag met Wessel aan de gang