Stel dat Kirsten al een sulky heeft tegen die tijd dan neem ik gewoon Tana met sulky mee en dan is er geen probleem meer Maar dat hangt er dus maar vanaf.
Ik heb niet zo'n speciale hoes maar neem dan gewoon een zeil mee, hier staat ie normaal namelijk gewoon onder dak dus heb ik niet zo'n hoes nodig. Toen ik vorig jaar met Tana op vakantie bij mn opa en oma was hadden we er ook een zeil overheen gedaan.
Ja ik twijfelde dus of ik een hoes zou kopen omdat ik hem op stal ook gewoon binnen heb staan, maar er komt zosnel stof op. Dus dacht als we hem op vakantie buiten laten staan dan haalt dat me misschien over om gewoon zo'n hoes te kopen haha.
Ik heb eindelijk opgezocht naar welk rekeningnummer het geld moet. Haha ken dat nummer nit uit mijn hoofd is van mijn paardenrekening. Ik ga jullie nu een pb sturen!!
Romy ik wacht ff tot.ik mijn slaris heb dus begon feb heb je het !
Ymor
Geplaatst: 26-01-14 11:12
Is goed hoor fenne! Het is nu al eind januari natuurlijk haha
Kan ik mooi een tijde rente trekken van jullie geld haha
Siepie
Geplaatst: 26-01-14 11:13
Romy is het goed dat ik de kosten voor de overnachting van mn pony daar ter plekke betaal? Ik weet namelijk écht nog niet of ze op stal gaat of op de wei en dat wil en kan ik niet nu al beslissen.
Ja hoor Laura is prima. Je mag ook nu het hele bedrag overmaken en dat je later eventueel terug krijgt. Kijk maar wat je het makkelijkst vind. Als we er maar geen gezeur over krijgen. Maar dat verwacht ik bij jou niet
Ik zou het wel noteren, doe ik ook altijd. Als je moet terugkijken moet je tussen alles kijken en zo kun je op een papier bijhouden wie nog moeten betalen en wie niet