Blijkbaar heb ik nog sportschoenen in mijn kast liggen, ik heb de spinnewebben eraf gehaald. Maar ik heb niet echt een sportbroek, dus dat wordt even winkelen van de week.
Aaaaaaargh! Hell to da no! Ik ga niet in een strakke legging hoor! Dat soort dingen lukten me toen ik als buitensportinstructeur werkte ook gewoon met zo'n afritsbroek aan, dus ik vind het niet nodig!
Je moet wel de instructeur ff waarschuwen dat we komen . En het is trouwens alleen op woensdagavond dat je een proefles kan doen . Wel lollig dat er veel mensen enthousiast zijn, dacht dat niemand dat leuk zou vinden .
Zei dit topic net pas zou me ook ff melden ik woon dan niet in groningen . Maar net over de grens in duitsland mag ik dan ook nog mee doen . Ben kathinka 25 jaar woon samen met me mannetje zijn 1,5 jaar terug vanuit noord-holland hierheen verhuisd. Om de paarden aan huis tehebben gezien onze vrienden allemaal in noord-holland wonen. Leek het mij wel leuk jullie alle wat teleren kennen.
Maarre: survivallen dus? En wanneer dan? Je mag meetrainen op de woensdagavond, moet je wel van te voren opgeven. Hij ziet ons komen, opeens 10 man extra . Komende 2 weken wordt voor mij lastig (maar jullie mogen ook wel zonder mij hoor ) .