Ik meld een week vooraf wel of ik kom of niet Even kijken hoe energierijk ik dan nog ben en of ik het nog trek om dat stuk zelf te rijden. ML zal niet meekomen verwacht ik.
Hier ook zonder kerel. Die is blij dat hij niet mee hoeft. Haha
Anoniem
Geplaatst: 18-07-13 07:55
Meeting: zondag 1 september Tijdstip: 13.00-14.00 uur tot wanneer je wilt Locatie: http://debosspeeltuin.nl
Aanwezig: [***] Fantast - Manon Laura -onder voorbehoud Wortel - Willianne XFiemoX - Helena Maaike5581 - onder voorbehoud Kepo Marije - onder voorbehoud MT - Corina Madelon Mayo - Marjolein Djaleesa Yuri- Carolien onder voorbehoud Merilyn - onder voorbehoud Sandra O - onder voorbehoud Sandra K Marley - onder voorbehoud Eva Laura B - onder voorbehoud Bianca - onder voorbehoud Cindy
Eten en drinken: Mag wel, hoeft niet
Spullen ter overname: [***]: babykleding, voedingsbh's maat B/C, tijdschriften, zoogcompressen, groot maandverband, zwangerschapskleding
Hier twijfel ik nog een beetje... Ben bang dat het dan allemaal een beetje teveel prikkels zijn voor Aron. Hij is dan een maandje oud.. Lastig
Laura82
Geplaatst: 10-08-13 17:22
Dat bedacht ik ook eva, maar ga het toch maar doen. Leg haar gewoon lekker in de wagen met de dooky naar beneden, vermoedelijk slaapt ze het grootste deel van de tijd toch.